اطری: مثل یک سرباز تابع نظر کادر فنی کشتی هستم

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، رضا اطری در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی و شرایط موجود گفت: فعلاً که تمرینات تازه آغاز شده اما همه چیز چه از نظر شرایط اردویی و اسکان و چه از نظر نحوه تمرینات خوب است.

اطری: مثل یک سرباز تابع نظر کادر فنی کشتی هستم

وی در خصوص میزان آمادگی و عدم حضورش در لیگ برتر کشتی گفت: با تیم بازار عظیم ایران قرارداد داشتم اما به دلیل سرماخوردگی تصمیم گرفتم که در این مسابقات شرکت نکنم، از نظر شرایط جسمانی و فنی نیز در سطح ایده آلی قرار دارم و امیدوارم در این دو ماه باقی مانده تا رقابت های جهانی نیز شرایطم روز به روز بهتر گردد.

قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در خصوص حضورش در رقابت های جهانی گفت: مانند یک سرباز تابع نظر کادر فنی هستم و اگر تصمیم به برگزاری انتخابی شد نیز هیچ مسئله ای با انجام آن ندارم و هر جا که بگویند آماده ام تا کشتی بگیرم.

دارنده سهمیه المپیک توکیو ادامه داد: البته هدف اصلی من حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه مدال آوری در وزن 57 کیلوگرم کار سختی است، توضیح داد: وزن 57 کیلوگرم بسیار وزن سخت و پرفشاری است و کسب مدال جهانی در این وزن کار دشواری است، سال گذشته دستم از مدال کوتاه ماند اما تمام کوششم را می کنم که پس از چندین سال بتوانم با کسب یک مدال خوشرنگ مزد زحماتم را بگیرم.

اطری در انتها در خصوص شرایط ویژه اردوی تیم ملی گفت: در شرایط قرنطینه قرار داریم و نه کسی می تواند وارد و نه کسی می تواند خارج از اردو گردد، اما باید مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی باشیم و تمام کوشش خود را برای افتخارآفرینی برای ایران انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1263

به "اطری: مثل یک سرباز تابع نظر کادر فنی کشتی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطری: مثل یک سرباز تابع نظر کادر فنی کشتی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید