اعتصامی: استقلالی ها تحمل شکست در فینال لیگ کشتی آزاد را نداشتند، کار آنها بهانه جویی بود

به گزارش تاورنا، کارشناس کشتی دلیل حاشیه های روز فینال لیگ برتر آزاد را بهانه جویی استقلالی ها و اینکه آنها می دانستند در فینال بازنده خواهند بود، بیان کرد.

اعتصامی: استقلالی ها تحمل شکست در فینال لیگ کشتی آزاد را نداشتند، کار آنها بهانه جویی بود

به گزارش خبرنگاران، یدالله اعتصامی در تحلیل فصل اخیر لیگ برتر کشتی به برنامه دایره طلایی گفت: در رشته فرنگی سطح کیفی و کمی مسابقات مطلوب بود، اما در آزاد کشتی ها چندان دلچسب نبود و ایرادات زیادی از نظر کیفی و کمی و فنی بر مسابقات وارد است؛ خصوصا حاشیه ای که در فینال مسابقات، کادر فنی استقلال به لیگ تحمیل کرد. این هم با وجود تمام زحماتی بود که دبیر و نصیرزاده برای برگزاری مطلوب لیگ کشیده بودند. این حاشیه البته علاقه مندان به کشتی را آزرده خاطر کرد.

وی در مورد دلیل تیم کشتی استقلال برای خالی گذاشتن چند وزن بیان کرد: کادرفنی استقلال پیشاپیش شکستش در فینال را می دید و آنها تحمل شکست را نداشتد. به همین دلیل دنبال بهانه جویی و حاشیه سازی بودند. قوانین به گونه ای بوده که وقتی کشتی گیر وزن کشی می نماید، بایستی حتما کشتی بگیرند. این قابل قبول نیست که صبح در نیمه نهایی کشتی بگیرند و عصر مقابل حریف حاضر نشوند. ضمن اینکه وقتی کشتی گیران استقلال به تهدید دبیر روی تشک رفتند، هم آسیب دیده نبودند و هم اینکه خیلی جنگنده ظاهر شدند.

مربی سابق تیم ملی با تاکید بر اینکه در لیگ آزاد پدیده ای ندیده، ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه زیرساخت خوبی در کشتی آزاد نداشتیم، پدیده ای را در مسابقات مشاهده نکردم و این کار کادرفنی تیم های ملی را در آینده سخت خواهد نمود.

اعتصامی در انتها گفت: از جوانمردی و گذشت محرابی و درستکار متشکرم که با وجودی که استقلالی ها در لیست اولیه شان 4 وزن را خالی گذاشته بودند، اما در ادامه پذیرفتند تیم رقیب همه کشتی گیرانش را روی تشک بفرستد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1393

به "اعتصامی: استقلالی ها تحمل شکست در فینال لیگ کشتی آزاد را نداشتند، کار آنها بهانه جویی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصامی: استقلالی ها تحمل شکست در فینال لیگ کشتی آزاد را نداشتند، کار آنها بهانه جویی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید