انعقاد تفاهم نامه ای براى احداث 65 هزار واحد مسکونی (تور روسیه ارزان)

به گزارش تاورنا، محمدخانی گفت: زمانی که صنعت مسکن فعال گردد اشتغال سایر بخش ها نیز فعال می گردد.

انعقاد تفاهم نامه ای براى احداث 65 هزار واحد مسکونی (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگو شهردارى تهران اظهار کرد: کمبود بودجه، نبود زیر ساخت ها، خالی بودن انبار مترو و بدهی های سنگین از جمله موضوعات و چالش هایی بود که با آن روبرو بودیم و بعد از یک سال با برنامه ریزی کامل به سمت ارتقا هفتگی خدمات که یاری می نماید مجموعه رشد کند حرکت کردیم.

محمدخانی اضافه کرد: در ادامه فعالیت ها کلنگ زنی واحد های مسکونی را در دستور کار قرار دادیم و اقدام آخر تزریق 200 دستگاه اتوبوس، 62 دستگاه مینی بوس و نوسازی 2 هزارمین تاکسی مرکز بود که روز گذشته انجام شد.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه کرد: طبق طرح جامع ترافیک تهران، مرکز به 8 هزار دستگاه اتوبوس احتیاج دارد که در بدو آغاز فعالیت ما در مدیریت شهری تعداد اتوبوس های سالم و آماده به کار 1800 دستگاه بود.

وی اضافه کرد: با توجه به در دستور کار بودن اورهال ناوگان و خرید بر اساس هدف گذاری شهردار تهران برای امسال امیدواریم تعداد ناوگان را به 5 هزار دستگاه برسانیم.

محمدخانی در تشریح مقدار آسیب به اموال عمومی شهر تهران در اغتشاش های اخیر گفت: در حوادث و اغتشاش های اخیر حدود 50 دستگاه اتوبوس تهران آسیب دید و بعضی از این ها دچار آتش سوزی شد و باید بیان کنم مقدار خسارت ها از سوزاندن اتوبوس تا شکستن شیشه ها رقم خورد.

وی ادامه داد: شهردار تهران تاکید دارند که در مقابل این آشوب ها باید خدمت خود را بیشتر کنیم تا آشوبگران و دشمنان نتوانند در بین مردم نارضایتی ایجاد نمایند و این امر انگیزه ای برای خدمت بیشتر شهرداری تهران شد.

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح دیگر خسارت های اغتشاشگران به اموال شهر تهران در حوادث اخیر اعلام کرد: 120 ایستگاه اتوبوس نیز دچار آسیب شد که اعضاو رئیس شورای شهر تهران نیز گزارشی از آسیب ها به سطل های زباله دادند و از بعد عدد و رقم بیش از 30 میلیارد خسارت به اموال عمومی شهر تهران وارد شد.

محمدخانی ادامه داد: این حوادث به معنی توقف خدمت رسانی به شهروندان نیست و در حوزه پسماند و ... یک دقیقه توقف خدمت نداشتیم و گواه صحبت ما شهری است که شهروندان هر صبح هنگام تردد در آن با پاکیزگی روبرو هستند و باید تاکید مجدد کنم این اقدام ها تأثیری در اراده و عملکرد شهرداری تهران ندارد.

وى اعلام کرد: تا به امروز برای احداث 65 هزار واحد مسکونی تفاهم نامه امضا کردیم و باید توجه داشت شهرداری در این بخش زمینه ساز صدور پروانه، تسهیل گری و مشارکت در بخشی از ساخت است که کلنگ احداث نیمی از این ها نیز به زمین خورده است و امیدواریم به فضل خدا تا سرانجام سال تفاهم نامه تمام 180 هزار واحد را امضا کنیم و کلنگ احداث آن نیز زده گردد.

وی توضیح داد: موضوع مسکن با اشتغال در ارتباط است و زمانی که صنعت مسکن فعال گردد اشتغال سایر بخش ها نیز فعال می گردد.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2148

به "انعقاد تفاهم نامه ای براى احداث 65 هزار واحد مسکونی (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه ای براى احداث 65 هزار واحد مسکونی (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید