انعقاد 350تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد بین شهرداری و فناوران

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دبیرخانه شورایعالی عتف، مهدی پاکزاد، رئیس دبیرخانه تستا در مورد برگزاری دومین نمایشگاه تقاضای ساخت و فراوری ایرانی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش دایر شد گفت: برای این نمایشگاه کارگروه تستا را تشکیل دادیم و پیگیر تفاهم نامه های منعقد شده تا حصول نتیجه و انعقاد قرارداد بودیم.

انعقاد 350تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد بین شهرداری و فناوران

وی اضافه نمود: طراحی پرتابل جامع تقاضا و عرضه فناوری و نوآوری، تسهیل در فرایند دریافت تسهیلات و مشوق ها، برقراری ارتباط میان متقاضیان فناوری و فناوران، چاپ و انتشار نتایج و دستاوردهای نمایشگاه از دستاوردهای تستای سال جاری بودند.

وی با اشاره به بعضی نیازمندی های ارائه شده در نمایشگاه تستای 98 ادامه داد: قالب سازه ای سیک، سیستم مدیریت ساختمان هوشمند، اتصالات ضد سرقت در حفاظ های بزرگراهی، نرم افزارهای مانیتورینگ روشنایی و نورپردازی، کفپوش های گرانولی زمین بازی بچه ها، موتورهای الکتریکی بعضی از نیازهای فناورانه در نمایشگاه تستا بودند.

پاکزاد اضافه نمود: همچنین گیربکس چپ پله برقی شیندلر، برد تغذیه پله برقی شیندلر، شفت هندریل پله برقی، دوربین تشخیص حریق از راه دور، ربات اتش نشان، ماسک های اضطراری کوچک، مبدل های پروتکلی و .... از دیگر نیازهای ارائه شده در این نمایشگاه بودند.

رئیس دبیرخانه تستا در مورد تعداد تفاهم نامه های منعقد شده در نمایشگاه به تفکیک هر یک از سازمانها- شرکت ها گفت: 36 تفاهم نامه و یک تفاهم نامه بیشترین و کمترین تعداد تفاهم ها بین سازمان ها-شرکتها با شهرداری و صنایع بوده است. 44درصد تفاهم نامه ها دارای مبلغ و 56درصد بدون مبلغ منعقد شده اند.

وی با اشاره به میزان تفاهم نامه های منعقد شده در دومین نمایشگاه تستا گفت: از مجموع350 تفاهم نامه انعقاد شده 297 تفاهم نامه مربوط به شهرداری تهران می باشد.

به گفته پاکزاد ، بیشترین تعداد تفاهم نامه ها در تستای دوم در حوزه خدمات شهری و کمترین در حوزه مبارزه با مواد مخدر بوده است. در مجموع 350 تفاهم نامه منعقد شده در نمایشگاه تستای سال 98 به ارزش تقریبی 12هزار میلیارد ریال منعقد شده است.

به گزارش خبرنگاران، به منظور شناسایی نیازها و تقاضاهای پژوهشی و فناوری، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری های توسعه یافته، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران و خریداران دستاوردها و تقویت ارتباط با جامعه به نمایش نیازها و تقاضاهای پژوهش و فناوری نمایشگاه تقاضای ساخت و فراوری ایرانی (تستا) در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 702

به "انعقاد 350تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد بین شهرداری و فناوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 350تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد بین شهرداری و فناوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید