بازتاب بی برنامگی تیم ملی ایران در رسانه های پرتغال!

به گزارش تاورنا، توییت مهدی طارمی در مورد بی برنامگی تیم ملی ایران، واکنش رسانه های پرتغالی را به همراه داشت.

بازتاب بی برنامگی تیم ملی ایران در رسانه های پرتغال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم گلزن و گلساز تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با انتشار یک پیغام در توییتر، از بی برنامگی تیم ملی و بلاتکلیفی برای بازی های محبت آمیز انتقاد کرد و با کنایه نوشت: کسی میدونه اردوی تیم ملی از کی آغاز میشه؟

انتشار این مطلب از سوی مهاجم تیم پورتو که این فصل هم عملکرد درخشانی در این تیم داشت، باعث شد تا رسانه های پرتغال هم به انعکاس آن بپردازند و بی برنامگی تیم ایران را برای آماده سازی جام جهانی زیر نظر بگیرند.

روزنامه اوجوگو در این خصوص نوشت: شرایط کنونی تیم ملی ایران برای مهدی طارمی خوشایند نیست. بازیکن پورتو به شبکه اجتماعی توییتر روی آورد تا از فدراسیون فوتبال آن کشور آسیایی انتقاد کند.

روزنامه رکورد هم با اشاره به پیغامی که طارمی در انتقاد از شرایط تیم ملی ایران منتشر نموده است، نوشت: این مطلب در حال حاضر به طور گسترده در کشور زادگاه طارمی منتشر شده است. در حالی که مطبوعات آن را انتقادی منطقی از نبود سازماندهی در فدراسیون ایران می دانند و اظهار امیدواری می نمایند که این موضوع واکنشی علیه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ایجاد نکند؛ کسی که قبلاً به خاطر پستی که بازیکن گلزن در توییتر گذاشته بود با او اختلاف نظر پیدا کرد.

این روزنامه البته خبر داده است که ایران روز 11 ژوئن در بازی تدارکاتی به مصاف نیوزلند خواهد رفت.

نشریه ابولا هم از تیتر نیش طارمی به فدراسیون ایران استفاده کرد و نوشت: مهدی طارمی برای ملاقات تدارکاتی با کانادا که لغو شد به تیم ملی ایران دعوت شده بود. اردوی آماده سازی نیز قرار بود در کشور قطر برگزار گردد اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2081

به "بازتاب بی برنامگی تیم ملی ایران در رسانه های پرتغال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب بی برنامگی تیم ملی ایران در رسانه های پرتغال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید