بازی موبایل فیفا هم با نام تازه EA Sports FC Mobile معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش تاورنا، شرکت الکترونیک آرتز(Electronic Arts) سال گذشته از قرارداد خود با فیفا جدا شد و به همین علت نام عناوین فوتبالی خود را تغییر داد. نام این بازی ها به الکترونیک آرتز فوتبال کلاب (EA Sports Football Club) تغییر نموده است. با تغییر نام، روند این عناوین هم تا حد خوبی تغییر نموده و الکترونیک آرتز نیز تمام کوشش خود را نموده است تا عصر جدیدی را در این عناوین شروع کند.

بازی موبایل فیفا هم با نام تازه EA Sports FC Mobile معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

حال نوبت به عناوین موبایل این شرکت رسیده است. شرکت الکترونیک آرتز بازی الکترونیک آرتز فوتبال کلاب موبایل را معرفی کرد. عنوانی که در تاریخ 4 مهر برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد. همینطور اینکه قرار است کاور این بازی وینیسیوس جونیور (Vinicius Junior) باشد. یکی از بازیکنان تیم رئال مادرید که قرار است چهره او را در منو و آیکون بازی مشاهده کنیم. وینیسیوس جونیور در مصاحبه ای گفت:

شرکت الکترونیک آرتز تمام کوشش خود را نموده تا بازیکنان حس عنوان اصلی را در این بازی داشته باشند. در نتیجه در بازی فوتبال کلاب موبایل ما شاهد بازیکنان به صورت کامل هستیم و از طرفی طراحی گیم پلی بازی هم شباهت زیادی به عناوین اصلی دارد. در این بازی به طور کلی سیستم حرکت و سرعت بهبود پیدا نموده و قسمت شوت کردن هم به طور کامل از نو طراحی شده است.

حرکات ترکیبی هم به بازی اضافه شده تا بازیکنان بتوانند شوت های خاصی بزنند. در کنار این موارد دریبل و تکل (Tackle) هم به بازی اضافه شده تا عنوان فوتبال کلاب موبایل از همواره به بازی های دستگاه های بزرگ تر نزدیکتر باشد. گیم پلی بازی هم نسبت به قبل به شدت پیشرفته تر شده و بازی فوتبال کلام موبایل برای هواداران این ورزش برترین مورد در حال حاضر است.

منبع: Videogamechronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2276

به "بازی موبایل فیفا هم با نام تازه EA Sports FC Mobile معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی موبایل فیفا هم با نام تازه EA Sports FC Mobile معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل فیفا هم با نام تازه EA Sports FC Mobile معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید