(عکس) واکنش تند طرفداران لیورپول به سوپرلیگ اروپا

به گزارش تاورنا، شش تیم عظیم فوتبال انگلیس ملقب به بیگ سیکس، سه تیم عظیم ایتالیا و سه تیم عظیم اسپانیا در حرکتی کودتا مانند تصمیم به تشکیل سوپرلیگ اروپا گرفته اند تا لیگ جدیدی را که درآمد سرشاری را نصیب این تیم ها می نماید تشکیل دهند.

(عکس) واکنش تند طرفداران لیورپول به سوپرلیگ اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این تصمیم بدون مجوز دریافت از فیفا، یوفا و لیگ های این سه کشور اجرا شده و جنجال بزرگی را به راه انداخته است. اتحادیه لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه ای گفت به هیچ وجه با برگزاری چنین لیگی موافقت نمی کند و به این ترتیب باشگاه های لیورپول منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی و تاتنهام چاره ای ندارند جز اینکه از حضور در سوپرلیگ اروپا انصراف دهند و طبق قوانین جاری در مسابقات اروپایی شرکت نمایند.

این شش تیم توافق نموده اند که در کنار تیم های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید از اسپانیا و میلان، اینتر و یوونتوس از ایتالیا یک لیگ انحصاری را تشکیل دهند و در اروپا بازی نمایند.

حال صبح امروز طرفداران لیورپول در اعتراض به برگزاری سوپرلیگ بنرهایی بیرون استادیوم آنفیلد نصب کردند و همچنین انجمن کاپ (تیفوسی های لیورپول) هم گفت پرچم های صندلی معروف آنفیلد را جمع خواهد نمود و دیگر قصد حمایت از باشگاه را ندارند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1694

به "(عکس) واکنش تند طرفداران لیورپول به سوپرلیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) واکنش تند طرفداران لیورپول به سوپرلیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید