تور فرانسه ارزان: هلند با ستاره بارسا ترکیه را به توپ بست، فرانسه خاتمه طعم برد را چشید

به گزارش تاورنا، در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا، تیم ملی فرانسه پس از 2 ناکامی به فزونی رسید و هلند با درخشش ستاره بارسا، ترکیه را در هم کوبید.

تور فرانسه ارزان: هلند با ستاره بارسا ترکیه را به توپ بست، فرانسه خاتمه طعم برد را چشید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب هفته ششم مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، امشب 12 بازی به صورت همزمان از ساعت 23 و 15 دقیقه برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فرانسه به فزونی رسید و هلند با درخشش و هت تریک ممفیس دپای، ترکیه را گلباران کرد.

نتایج کامل مسابقات به توضیح زیر است:

گروه A

ایرلند یک - صربستان یک

در این مسابقه میلینکوویچ ساویچ، ستاره لاتزیو برای صربستان گلزنی کرد ولی ایرلند توانست در دقایق پایانی با گل به خودی میلنکوویچ بازیکن فیورنتینا به تساوی دست یابد.

در این گروه، پرتغال هم ساعتی پیش در نبود رونالدو مقابل آذربایجان به فزونی 3 بر صفر رسید.

در جدول این گروه پرتغال با 5 بازی و 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های صربستان با 5 بازی 11 امتیاز، لوکزامبورگ با 4 بازی و 6 امتیاز، ایرلند با 5 بازی و 2 امتیاز و آذربایجان با 5 بازی و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه D

بوسنی یک - قزاقستان یک

فرانسه 2 - فنلاند صفر

گل ها: گریزمان (2)

در این مسابقه فرانسه که در 2 ملاقات قبلی به تساوی رسیده بود و نمایش ناامیدنماینده ای داشت با دبل گریزمان به برد شیرینی دست یافت تا کمی از این آشفتگی ها فاصله گیرد.

در جدول این گروه، فرانسه با 6 بازی و 12 امتیاز صدرنشین بلامنازع است و تیم های اوکراین با 5 بازی و 5 امتیاز، فنلاند با 4 بازی و 5 امتیاز، بوسنی با 4 بازی و 3 امتیاز و قزاقستان با 5 بازی و 3 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

*گروه F

اتریش صفر - اسکاتلند یک

جزایر فارو 2 - مولداوی یک

در این جدول این گروه تیم ملی دانمارک با 6 بازی و 18 امتیاز صدرنشین قدرتمند است و تیم های اسکاتلند با 11 امتیاز، رژیم اشغالگر قدس با 10 امتیاز، اتریش با 7 امتیاز، جزایر فارو با 4 امتیاز و مولداوی با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه G

مونته نگرو صفر - لتونی صفر

هلند 6 - ترکیه یک

گل ها: دیوی کلسن - ممفیس دپای (3) - گاس تیل و دونی مالن برای هلند و چنگیز اوندر برای ترکیه

گل ها: هالند (3) - سورلوس - تورسوتنروژ 5 - جبل الطارق یک

در این گروه هلند در شرایط به مصاف ترکیه رفت که بعضی انتظار داشتند که ملاقاتی نزدیک به هم را دیدن نمایند ولی شاگردان فان خال خیلی زود به گل رسیدند و ضربان بازی را در دست گرفتند. در این مسابقه دیوی کلسن با پاس ممفیس در دقیقه یک به گل رسید و ممفیس هم شاهکاری در آمستردام آرنا به راه انداخت.

ستاره بارسلونا توانست در این مسابقه هت تریک کند و یک پاس گل هم به ثبت رساند. البته در دقیقه 44 وقتی ترکیه 3 بر صفر از هلند عقب بود، چالار سویونجو، بازیکن لسترسیتی به علت 2 کارته شدن از بازی اخراج شد و ترکیه یک نیمه را 10 نفره بازی کرد.در دیگر بازی هم هالند مثل همواره درخشان ظاهر شد و توانست یک هتریک فوق العاده در این مسابقه به ثبت رساند.

در جدول این گروه هلند با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های نروژ با 13 امتیاز، ترکیه 11 امتیاز، مونته نگرو 8 امتیاز ، لتونی 5 امتیاز و جبل الطارق با صفر امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

تیم صدرنشین به صورت مستقیم راهی جام جهانی خواهد شد و تیم دوم به مرحله پلی آف خواهد رفت.

گروه H

کرواسی 3 - اسلوونی

گل ها: پاسالیچ - لیواجا - ولاسیچ

روسیه 2 - مالت صفر

اسلواکی 2 - قبرس صفر

در این گروه کرواسی در ادامه برد هفته گذشته خود مقابل اسلوونی به برد پرگل رسید و توانست در صدر جدول باقی بماند. در جدول این گروه کرواسی با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های روسیه با 13 امتیاز، اسلواکی با 9 امتیاز، اسلوونی با 7 امتیاز ، مالت با 4 امتیاز و قبرس با 4 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

از امشب در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره اروپا چندین بازی برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها، ایتالیا به مصاف لیتوانی خواهد رفت و انگلیس میهمان لهستان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1784

به "تور فرانسه ارزان: هلند با ستاره بارسا ترکیه را به توپ بست، فرانسه خاتمه طعم برد را چشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: هلند با ستاره بارسا ترکیه را به توپ بست، فرانسه خاتمه طعم برد را چشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید