بالگرد اورژانس، ناجی جان موتورسوار 17 ساله یزدی در کویر شد

به گزارش تاورنا، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: اورژانس هوایی یزد برای نجات جان نوجوان 17 ساله یزدی به پرواز درآمد.

بالگرد اورژانس، ناجی جان موتورسوار 17 ساله یزدی در کویر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، بالگرد اورژانس یزد، حسین طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: ساعت 12:30 ظهر آدینه 29 فروردین، تماس تلفنی با شماره امدادی 115 از مصدوم شدن یک جوان 17 ساله راکب موتورسکلیت در بیابان های اطراف یزد اطلاع داد، بلافاصله پس از دریافت مأموریت، آمبولانس زمینی به محل موردنظر اعزام شد.

طباطبایی اضافه نمود: پس از حضور آمبولانس زمینی و ارزیابی اولیه، به علت صعب العبور بودن جهت دسترسی و نوع آسیب های وارده به مصدوم بلافاصله با اعلام مختصات جغرافیایی محل، درخواست اعزام بالگرد می گردد.

او اضافه نمود: بالگرد اورژانس بلافاصله به محل اعزام و موتورسوار 17 ساله را از نزدیکی یکی از کمپ های کویر نوردی یزد به بیمارستان شهید رهنمون منتقل کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد توضیح داد: مصدوم از سر و گردن و ستون فقرات آسیب دیده بود و حال عمومی آن خوب است.

طباطبایی در سرانجام اضافه نمود: این مأموریت در نوع خود یکی از مأموریت های سخت و پرخطر هوایی به شمار می آید، که با همت کاپیتان و خدمه پروازی به خوبی انجام شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 944

به "بالگرد اورژانس، ناجی جان موتورسوار 17 ساله یزدی در کویر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالگرد اورژانس، ناجی جان موتورسوار 17 ساله یزدی در کویر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید