با رنگارنگ ترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید

به گزارش تاورنا، خوش رنگ ترین مقاصد دور جهان

در هر طبیعتی می توانید هارمونی دلنشین رنگ ها را ببینید که جان تازه ای به مناظر داده اند. رنگ ها جزو اصلی زندگی ما هستند و زیبایی بدون آن ها معنایی نخواهد داشت. فرقی نمی کند عاشق رنگ و هنر باشید یا علاقه ای به هنر های خیابانی و هارمونی رنگ ها نداشته باشید، زیبایی و شفافیت رنگ ها در این مقاصد رنگارنگ دور جهان چشمانتان را تسخیر می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا با رنگی ترین مقاصد جهان آشنا شوید.

با رنگارنگ ترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

دشت گل هوکایدو، ژاپن

دشت گل واقع در تپه های جزیره هوکایدو در ژاپن، یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین جلوه های طبیعت است. این گل های خودرو با تنوع رنگی و نژادی منظره چشم نوازی را خلق نموده اند. این دشت گل بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلات تابستانی است چرا که در این فصل گل های رنگارنگ این دشت ها بیشتر خودنمایی می نمایند.

خیابان ال کامینیتو، بوینس آیرس

این خیابان که در بندرگاه لا بوکا واقع شده از توریستی ترین مناطق آن محسوب می شود. اکثریت جمعیت این محله مهاجران ایتالیایی هستند که طبق رسوم و عادت خود آغاز به رنگ زدن فضای بیرونی خانه هایشان کردند و یکی از رنگی ترین خیابان های دنیا را به وجود آورند.

شفشاون، مراکش

شهر شفشاون یکی از توریستی ترین شهرهای مراکش و دنیا است. این شهر نه تنها به دلیل بافت پلکانی و منحصر به فردش، بلکه به دلیل رنگ آبی که در تمامی نقاط آن به کار رفته مشهور است. در شفشاون تمامی خانه ها، دیوار ها و حتی برخی از خیابان ها با رنگ آبی چشم نوازی مزین شده اند.

لاس پالمیتاس، مکزیک

دولت مکزیک در طرحی با همکاری هنرمندان جوان، اقدام به رنگ آمیزی خانه های این شهر با رنگ های درخشان و تند کرد. آن ها مجموعا 1500 متر مربع که شامل 209 خانه می شد را رنگ آمیزی نموده و لاس پالمیتاس را که یکی از مناطق فقیر نشین و خطرناک مکزیک بود، به یکی از جاذبه های توریستی مکزیک بدل کردند. آمارها نشان می دهند که این عمل باعث کاهش میزان جرم و جنایت و ایجاد روحیه مثبت در ساکنین این منطقه شده است.

مانارولا، ایتالیا

روستای صخره ای مانارولا در ایالت لا اسپیزا مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این روستای پلکانی با خانه های رنگارنگش از مکان های قدیمی ایتالیا است که در کنار دریاچه کومو واقع شده است.

جزیره بورانو، ایتالیا

این جزیره کوچک که در ونیز ایتالیا واقع شده است به داشتن خانه های رنگارنگ معروف است. بورانو تجربه یک زندگی سنتی و رنگارنگ ایتالیایی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

سالوادور، برزیل

منطقه پلورینیو در شهر سالوادور برزیل از محله های رنگارنگ آن است که بیشترِ جمعیت سیاه پوست مهاجر این شهر را در خود جای داده است. خانه های این منطقه قدیمی با رنگ های روشن و چشم نوازی مزین شده و باعث تبدیل شدن پلورینیو به یکی از جاذبه های توریستی این شهر شده است.

روکلا، لهستان

روکلا از شهرهای باستانی لهستان و یکی از زیباترین مقاصد اروپایی است. سبک معماری گوتیک و کلاسیک، با رنگ های شاداب و چشم نواز این شهر به قرن چهاردهم برمی شود. چند فرهنگی بودن روکلا به خوبی در نمای رنگارنگ ساختمان های آن مشهود است.

لوپینگ، چین

منطقه لوپینگ در چین که به دریای طلایی مشهور شده است، مملو از گل های زرد رنگ کانولا است که زیر نور طلایی رنگ خورشید خود نمایی می نمایند. این منطقه، بهشتی برای عکاسان و طبیعت دوستان به شمار می آید و بهترین زمان برای دیدن آن، ماه های فوریه و مارچ است.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 472

به "با رنگارنگ ترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رنگارنگ ترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید