برومند: ارائه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقای مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف

به گزارش تاورنا، دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در 2 جلسه گذشته این شورا عملکرد مناطق ویژه علم و فناوری ارائه شد و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون دائمی پیشنهاداتی را برای ارتقای این موضوع ارائه می کنیم.

برومند: ارائه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقای مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف

مسعود برومند دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین تصمیمات جلسات اخیر شورای عتف درباره تغییر روش مناطق ویژه علم و فناوری گفت: در دو جلسه گذشته عملکردی از مناطق ویژه علم و فناوری ارائه و سپس موضوع تحلیل شد.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: از آن موقع به بعد تیم های کارشناسی با مجموعه های مختلف روی این موضوع کار کردند و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون دائمی شورای عتف نظرات و پیشنهادات را برای ارتقا و بهبود این موضوع ارائه می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات تیم های کارشناسی به صورت منظم برگزار می گردد، اضافه نمود: انشاالله در این باره به جمع بندی برسیم و نتایج جلسات به جلسه بعدی کمیسیون دائمی برسد و پس از آن تغییرات اعلام خواهد شد.

برومند پیش تر در حاشیه یکصد و هفتاد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف گفته بود: در این جلسه گزارشی از عملکرد 5 منطقه ویژه علم و فناوری ارائه شد، عملکرد این مناطق زیاد خوشایند نبود و به نظر می رسد که باید تغییراتی در آن ایجاد گردد از این رو در این جلسه آسیب شناسی صورت گرفت و مقرر شد در این زمینه مطالعات دقیق تری صورت گیرد و بر اساس آن پیشنهاداتی در زمینه ادامه فعالیت این مناطق به شورای عالی عتف ارائه گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 236

به "برومند: ارائه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقای مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: ارائه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقای مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید