برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش تاورنا، خبرنگاران/خراسان رضوی اولین رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه های استان های خراسان رضوی، شمالی و سمنان با عنوان طرح کمند روز چهارشنبه با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.

برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر با عنوان کمند از طریق معاونت فرهنگی این وزارت و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف ارتقای مهارت های کارآفرینی دانشجویان اجرا می گردد.

محمد هادی عسکری اضافه کرد: در طرح کمند ایده و خلاقیت دانشجویان دختر برای ورود به فضای کسب و کار شناسایی و پس از آنالیز و داوری به فضای حرفه ای کسب و کارمعرفی می شوند.

وی اظهار کرد: با هدف مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر تفاهم نامه ای با صندوق نوآوری امید امضا شده که با پرداخت تسهیلات به تیم های منتخب رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان اجرای طرح کمند ایده های دانشجویان دختر منجر به کارآفرینی آن ها گردد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری، گفت: اولین رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه های استان های خراسان رضوی، شمالی و سمنان با عنوان طرح کمند با هدف ارتقای مهارت های کارآفرینی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.

دکتر رسول شادنیا در این مراسم گفت: آشنایی دانشجویان با مفاهیم مهارت، نوآوری و کارآفرینی ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری و صندوق حمایت از کارآفرینی، ارائه محصولات دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: محورهای این رویداد عبارت از هنرهای تجسمی، صنایع دستی، صنایع غذایی، پوشاک طراحی داخلی و محیط زیست تکنولوژی و مهندسی بود.

شادنیا با اشاره به اینکه 60 اثر به دبیرخانه رویداد ارسال شده است، مطرح کرد: این آثار با توجه به شیوع ویروس کرونا در نمایشگاهی به صورت مجازی در معرض دید عموم نهاده شد.

وی برگزاری کارگاه آموزشی چگونه دخترانه کارآفرین شویم، کارگاه آموزشی کار آفرینی از ایده تا عمل و وبینار معرفی الگوهای پیروز کار آفرینی را از جمله برنامه های جنبی این رویداد نام برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1278

به "برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین رویداد مهارت و کارآفرینی دانشجویان دختر در دانشگاه حکیم سبزواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید