تور افریقای جنوبی: برترین رستوران های گیاهی ژوهانسبورگ

به گزارش تاورنا، در ژوهانسبورگ، هیچ محدودیتی از نظر رستوران های گیاهی ندارید. در این شهر می توانید در برترین رستوران ها، غذاهای گیاهی و لذیذ بخورید و رژیم غذایی خود را در طول سفر، حفظ کنید.

تور افریقای جنوبی: برترین رستوران های گیاهی ژوهانسبورگ

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

رستوران های ژوهانسبورگ، مثل بسیاری از جاذبه های این شهر، تنوع جالبی دارند و غذاهایی از سراسر جهان در این رستورن ها سرو می گردد.

شهر بزرگ و شلوغ ژوهانسبورگ، رستوران های زیادی دارد. هر سال، گردشگران زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر می نمایند و در رستوران های متعدد آن غذا می خورند. در این بین، رستوران های گیاهی ژوهانسبورگ هم توانسته اند جایگاه خود را پیدا نمایند و جزو محبوب ترین رستوران های شهر باشند. به خصوص که در سال های اخیر، افراد بیشتری به گیاه خواری مشتاق شده اند.

اگر گیاه خوار هستید و دوست ندارید در سفر، رژیم غذایی خود را فراموش کنید و در عین حال در رستوران غذا بخورید، جای نگرانی نیست. در ژوهانسبورگ از نظر تعداد و تنوع رستوران های گیاهی، هیچ محدودیتی وجود ندارد. در ادامه تعدادی از رستوران های ژوهانسبورگ را معرفی می کنیم که یا کاملا گیاهی هستند یا بخشی از منوی آن ها به غذاهای گیاهی اختصاص یافته است.

رستوران Fresh Earth Food Store

رستوران Fresh Earth Food Store از آغاز با هدف ایجاد درک صحیح و رویکردی نوی از غذای سالم و پایدار شکل گرفت. همه غذاهای گیاهی این رستوران از ابتدا در همین جا تهیه می گردد و هیچ ماده افزودنی مصنوعی، شیرینی نماینده های غیرطبیعی، رنگ های خوراکی و نگهدارنده ندارد. به همین علت است که غذاهای این رستوران علاوه بر مغذی بودن، بسیار مفید و سالم است. در این رستوران نه تنها می توانید غذای گیاهی سالم و تازه بخورید، بلکه فروشگاهی دارد که در آن مواد غذایی سالم، مکمل و غذای کودک به فروش می رسد. حتی تعدادی از دستورهای غذایی آن ها در این فروشگاه عرضه می گردد.

کافه رستوران The Greenside

اگر وگان یا گیاه خوار هستید در ژوهانسبورگ حتما باید به کافه The Greenside سر بزنید. این کافه در محیطی آرام و دنج واقع شده است. ماموریت این کافه این است که مردم برای برای داشتن سبک زندگی سالم، سبز و وگان و برای نجات سیاره، تشویق کند. حتی افرادی که گیاه خوار نیستند، به این رستوران سر می زنند و علاقه خاصی به طعم، تازگی و کیفیت غذاهای این کافه دارند. منوی رستوران بسیار مفصل و متنوع است و غذاهای سالمی مثل انواع سالاد، پیتزا، ساندویچ و پاستا در آن پیدا می گردد. پیتزای نو کافه که با خردل، گوجه، پیاز و آووکادو تهیه می گردد، غذایی است که نباید از دست بدهید.

رستوران Free Food

رستوران Free Food یا غذای رایگان، نامی دارد که برای یک رستوران، عجیب است. رستورانی که هدف اصلی آن فروش غذا است. در این رستوران می توانید غذاهای گیاهی و وگان را با قیمت بسیار مناسبی نوش جان کنید. غذاهای این رستوران همیشه بدون گلوتن، بدون گندم و فاقد شکر، نگهدارنده و گوشت است. عدم استفاده از این مواد، نه تنها تاثیری در طعم بی نظیر آن ها ندارد، بلکه نتیجه نهایی آن، غذایی بسیار سالم است که برای همه افراد با همه رژیم های غذایی، مناسب است. غذاهایی مثل ساندویچ، برگرهای گیاهی در منوی آن دیده می گردد. یکی از دسرهای رستوران که باید امتحان کنید، بستنی وگان است.

رستوران Fruits and Roots

رستوران Fruits and Roots داخل یک فروشگاه مواد غذایی طبیعی و ارگانیک واقع شده است. این رستوران، بوفه ای از غذاهای سالم و لذیذ دارد و از میان منوی مفصل آن که شامل ساندویچ، پیتزا، انواع خوراک های داغ و برگر است، می توانید غذایی لذیذ انتخاب کنید. یک محوطه مجذوب کننده دارد که در آنجا می توانید هم زمان با گپ زدن با دوستان خود، از غذای خود لذت ببرید.

کافه Aurelies Health & Lifestyle Café

کافه رستوران Aurelies Health & Lifestyle Café یک رستوران محبوب با حال وهوای مدیترانه ای است که غذاهایی لذیذ برای گیاه خواران سرو می نماید. تمرکز اصلی این رستوران بر معرفی سبک زندگی سالم است. غذاهایی با توفو، پنیرهای غیرلبنی در منو وجود دارد. فلافل، سوسیس های گیاهی و برگرهای لذیذ از دیگر غذاهایی است که می توانید در این رستوران نوش جان کنید. غذاهای بدون گلوتن، نوشیدنی ها و ناموتی های گیاهی، لانچ باکس برای بچه ها از دیگر انتخاب های موجود در منو است. قهوه تازه این کافه را از دست ندهید.

رستوران Swaruchi Pure

رستوران Swaruchi Pure در مرکز یک بازارچه واقع شده است و یک گنج پنهان است که غذاهایی بسیار لذیذ سرو می نماید. این رستوران منویی بسیار متنوع از غذاهای شمال تا جنوب هند دارد که در بین آن ها غذاهای وگان هم دیده می گردد. دکور رستوران شاید توجهان را جلب نکند ولی کافی است یک بار یکی از غذاهای آن را امتحان کنید، مطمئنا دفعه بعدی با دوستان خود به رستوران برمی شد.

رستوران Shayona

رستوران Shayona یکی از برترین رستوران های گیاهی شهر است و غذاهای هندی سرو می نماید. فرقی نمی نماید که غذای شیرین دوست داشته باشید یا شور، هر نوعی که سفارش دهید، با توجه به ذائقه شما آماده می گردد. می توانید از غذاهای ویژه رستوران سفارش دهید که برای دو نفر کافی است. علاوه بر طعم بی نظیر غذاها، آنچه که باعث تمایز این رستوران از سایر رستوران ها می گردد این است که همه محصولاتی که برای تهیه غذاها استفاده می گردد به وسیله گروهی از خیرین فراوری می گردد. عایدی حاصل از این کار، برای قشر محروم، هزینه می گردد.

کافه رستوران Elemental

کافهElemental یک رستوران صددرصد گیاهی و وگان است که برترین غذاهای ممکن را با تازه ترین مواد غذایی تهیه می نماید. دکوراسیون این کافه بسیار شیک و مجلل است. پیتزاهای تنوری رستوران، برگرهای بدون گوشت، ساندویچ های لذیذ، انواع ساندویچ رپ و سالادهای متنوع، از جمله انتخاب های منو است که نباید از دست بدهید. این رستوران چند غذای بدون گلوتن هم دارد.

کافه رستوران Leafy Greens

کافه رستوران Leafy Greens یکی دیگر از کافه های غذای گیاهی و وگان در ژوهانسبورگ است که فروشگاه مخصوص هم دارد. این رستوران در یک مزرعه ارگانیک واقع شده است. در این رستوران می توانید در محیطی آرام و دلپذیر، غذاهای بخورید که مواد اولیه آن ها مستقیما از همان مزرعه تهیه می گردد. منوی کافه شامل انواع صبحانه و ناهارهای لذیذ است.

رستوران Simply Divine

رستوران Simply Divine یک رستوران کوچک است که غذاهای گیاهی از سراسر جهان سرو می نماید. تعدادی غذای وگان هم در منوی آن دیده می گردد. دکوراسیون رستوران بسیار زیبا و صمیمانه است. چند جایگاه در فضای باز دارد و برای کسانی که ترجیح می دهند در خانه یا هتل غذا بخورند، امکان تحویل غذا وجود دارد. فضای داخلی رستوران ساده و به سبک روستایی است و غذاهایی بسیار لذیذ دارد که شما را برای بار چندم به این رستوران می کشد. می توانید از همه غذاها اندازه کمی امتحان کنید و بعدا غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

رستوران Phat Panda

رستوران Phat Panda یک رستوران عالی برای خوردن غذاهای مدرن آسیایی است. اگر می خواهید غذای آسیایی و وگان و گیاهی بخورید، بدون هیچ تردیدی این رستوران را انتخاب کنید. توفوی کبابی یکی از غذاهای لذیذ منو است که با سبزیجات بخارپز و سس باربیکیوی آسیایی سرو می گردد. سوشی های مدرن رستوران و رول کالیفرنیا با سس چیلی، از دیگر غذاهایی است که حتما باید امتحان کنید.

رستوران The Red Chamber

رستوران The Red Chamber یک رستوران چینی گیاهی است که غذاهایی بسیار لذیذ سرو می نماید و البته کمی گران است. سالادهای خاصی دارد از جمله سالاد تایگر که یکی از غذاهای ویژه منو است. اسپرینگ رول گیاهی رستوران از غذاهایی است که نباید از دست بدهید.

رستوران Tashas

رستوران Tashas یک منوی مفصل از انواع غذاهای وگان و گیاهی دارد. در این رستوران می توانید روز خود را با یک صبحانه گیاهی لذیذ آغاز کنید. یکی از این صبحانه های مقوی و پرطرفدار، Granny Smith نام دارد که با جو دوسر، تخم کدو، مو، سیب و انبه خشک شده و پودر نارگیل در آب سیب تهیه می گردد. روی آن ماست می ریزند و سیب تازه رنده می نمایند. اگر وگان هستید، ماست را حذف می نمایند. پاستای قارچ یکی دیگر از غذاهای لذیذ منو است که با جعفری و سیر و لیمو طعم دار می گردد و پنیر پارمزان دارد.

رستوران Kung-Fu Kitchen

رستوران Kung-Fu Kitchen رستورانی عالی برای خوردن غذاهای چینی گیاهی است. سوشی، سوپ های گیاهی، اسپرینگ رول های گیاهی از جمله غذاهایی است که در منوی این رستوران وجود دارد. اگر می خواهید سوشی گیاهی بخورید، حتما این رستوران را انتخاب کنید. هر سلیقه ای که داشته باشید، یک غذای گیاهی مناسب در این رستوران برای شما پیدا می گردد.

رستوران Col Cacchio

رستوران Col Cacchio منویی مفصل دارد. از پیتزا گرفته تا پاستا، انواع غذاهای وگان و گیاهی در این رستوران پیدا می گردد. پیتزای Ortigiano یکی از پیتزاهای رستوران است که نباید از دست بدهید. این پیتزا با زیتون، کنگر فرنگی، مارچوبه، فلفل سبز و قارچ تهیه می گردد که ترکیبی جالب و منحصربه فرد است. اگر هوس پاستا نموده اید، پاستای Fresca را امتحان کنید که با سبزیجات کبابی، گوجه خشک شده، دانه کاج و شابانک تهیه می گردد.

رستوران Mexican Fresh

همان طور که از نام رستوران Mexican Fresh معین است، در این رستوران می توانید غذاهای مکزیکی را نوش جان کنید. این رستوران منویی متنوع دارد که غذاهای گیاهی و وگان هم در آن پیدا می گردد. یکی از غذاهایی که در این رستوران باید امتحان کنید، بوریتوی سبزیجات کبابی است که با فلفل کبابی، ذرت شیرین، بروکلی و گل کلم خرد شده، پیاز، لوبیا، پنیر، کاهو و خامه ترش و... تهیه می گردد و اگر بخواهید می توانید پنیر را حذف کنید. می توانید درخواست کنید که چیلی بیشتری در غذای شما استفاده نمایند تا تندی و عطر بیشتری به غذا بدهید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com / joburg.co.za
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور افریقای جنوبی: برترین رستوران های گیاهی ژوهانسبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: برترین رستوران های گیاهی ژوهانسبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید