بیکاری در آمریکا تشدید می گردد، نیازمند اقدام فوری هستیم

به گزارش تاورنا، مشاوران ارشد مالی کاخ سفید در مخالفت با دفتر بودجه کنگره خواستار اقدام فوری برای جلوگیری از خطر بیکاری شدید و بلندمدت در اقتصاد آمریکا شدند.

بیکاری در آمریکا تشدید می گردد، نیازمند اقدام فوری هستیم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مشاوران ارشد اقتصادی کاخ سفید در مخالفت با دفتر بودجه کنگره خواستار اقدام فوری برای جلوگیری از خطر بیکاری شدید و بلندمدت در اقتصاد آمریکا شدند.

جرد برنستین و هیتر بوشی، دو نفر از اعضای انجمن 3 نفره مشاوران اقتصادی کاخ سفید، هشدار دادند که پیش بینی بیکاری 7 میلیون آمریکایی در سال 2021 نیازمند اقدام فوری برای اجرای هرچه سریع تر بسته یاری اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری بایدن می باشد.

این کارشناسان در یادداشتی که اولین بار توسط رویترز گزارش شد هشدار دادند: هزینه اقدام نکردن بسیار بیشتر از هزینه یک مداخله اقتصادی عظیم است. ما نباید چندین سال به انتظار ریکاوری اقتصاد و بازگشت سطح اشتغال به سطح قبل از پاندمی بنشینیم.

دفتر بودجه کنگره آمریکا هفته گذشته با ارتقای پیش بینی قبلی خود اعلام نمود اقتصاد آمریکا به دنبال سقوط 3.5 درصدی در سال 2020 در امسال 4.6 درصد رشد خواهد نمود.

این پیش بینی جدید باعث ایجاد پشتوانه برای ادعا های بعضی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره شد. آن ها معتقدند بسته اقتصادی بایدن هزینه گزافی برای اقتصاد آمریکا خواهد داشت و باعث تورم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1500

به "بیکاری در آمریکا تشدید می گردد، نیازمند اقدام فوری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیکاری در آمریکا تشدید می گردد، نیازمند اقدام فوری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید