تجدید چاپ کتاب اشعار ابوالفضل سپهر

به گزارش تاورنا، کتاب اتل متل یه شاعر شامل گزیده اشعار ابوالفضل سپهر اثر حسین قرایی توسط نشر 27 بعثت منتشر و راهی بازار نشر شد.

تجدید چاپ کتاب اشعار ابوالفضل سپهر

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب اتل متل یه شاعر شامل گزیده اشعار ابوالفضل سپهر با گزینش و انتخاب حسین قرایی به تازگی توسط نشر 27 بعثت منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ابوالفضل سپهر شاعر جوان و انقلابی کشور، متولد سال 1352 و درگذشته به سال 1383 است. او از کودکی پدرش را از دست داد و زندگی سختی داشت. مغازه بقالی او و حاج رحیم چهره خند دوست نزدیکش هم به واسطه روحیه جوانمردانه و نسیه دادن های زیاد به زودی ورشکست شد. سپهر زندگی شاعرانه ای داشت و از مقطعی به بعد آغاز به سرایش شعر کرد. او سرودن را از سال 76 آغاز کرد.

سپهر اشعارش را حواله هایی از سمت و سوی شهدا می دانست. حاج رحیم چهره خند درباره آخرین لحظات زندگی عمر او گفته وقتی خبرنگاری در آن لحظات از او پرسید چگونه و با چه انگیزه ای شعر می گوید، سپهر گفت: بروید از خود شاعرانشان بپرسید.

این شاعر به دلیل بیماری درگذشت و متولی امور تشییع و دفنش گلعلی بابایی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس بود. برای او دو قبر آماده نموده بودند، اما با محاسباتی که در عالم دیگری انجام شده بود، او کنار شهدای گمنام دفن شد. ابوالفضل سپهر هم شعر های کلاسیک دارد هم مجموعه ای از اتل متل ها که برای شهدا و جانبازان سروده شده اند.

عناوین بخش های کتاب گزیده اشعار سپهر، به ترتیب عبارت اند از شهید شعر، فرشته پلاک طلایی می خواد!، اتل متل ها، مثنوی ها و چهارپاره.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1342

به "تجدید چاپ کتاب اشعار ابوالفضل سپهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدید چاپ کتاب اشعار ابوالفضل سپهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید