(تصاویر) درگیری پلیس ایتالیا با معترضان محدودیت هایی کرونایی

به گزارش تاورنا، در اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در مقابل مجلس ایتالیا در رم درگیری های بین پلیس و معترضان رخ داده و برخی تلاش کردند تا به ساختمان مجلس حمله ور شوند.

(تصاویر) درگیری پلیس ایتالیا با معترضان محدودیت هایی کرونایی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعات رسانه های ایتالیایی حداقل یک نیروی پلیس در این درگیری ها مجروح شد. چندین معترض هم دستگیر شدند.

در بین معترضان کارکنان رستوران ها، مغازه ها و استادیوم های ورزشی دیده می شدند که علیه محدودیت های اعمال شده برای مشاغل خود اعتراض داشتند.

تعدادی از معترضان تلاش کردند موانع موجود در مقابل جایگاه نمایندگان را بشکنند. برخی معترضان مواد آتش زا پرتاب کردند. بسیاری از معترضان از ماسک استفاده نمی کردند.

یک مرد هم مقداری شاخ و خز روی سر خود گذاشته بود تا به این ترتیب حمله خشونت آمیز به کنگره آمریکا در ژانویه سال 2021 را یادآوری کند.

ایتالیا یکی از اولین قربانیان موج نخست شیوع ویروس کرونا در اروپا بود. با این حال به نظر می رسد مدیریت بحران در این کشور، دست کم نسبت به فرانسه بهتر بوده است.

بر اساس جدیدترین آمار ها تا به حال در ایتالیا 3686707 نفر به کرونا مبتلا شده و 111747 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1577

به "(تصاویر) درگیری پلیس ایتالیا با معترضان محدودیت هایی کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) درگیری پلیس ایتالیا با معترضان محدودیت هایی کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید