کوشش تازه پرسپولیس برای بخشیده شدن آل کثیر

به گزارش تاورنا، امیرعلی حسینی روز سه شنبه در خصوص پیگیری پرونده آل کثیر در دادگاه عالی ورزش اعلام نمود: در پرونده عیسی آل کثیر درخواست توضیح تفضیلی رای کردیم و این دست ما را باز می نماید تا بتوانیم در دادگاه عالی ورزش، استیناف را به ثبت برسانیم. کمیته حقوقی در حال تهیه لایحه دفاعیه ای است و فرصت 21 روزه و یک فرصت 10 روزه برای ثبت پرونده داریم. باید هزینه دادرسی اولیه را بریزیم.

کوشش تازه پرسپولیس برای بخشیده شدن آل کثیر

او همچنین در موررد استفاده از بازیکنان جدید تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: چه تیم های شرقی و چه تیم های غربی در 3 پنجره نقل و انتقالاتی می توانند بازیکنانشان را ثبت نمایند، اما برای فینال امکان استفاده از آن ها را ندارند.

حسینی همچنین در خصوص شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش از پرسپولیس گفت: این پفراینده ها در دادگاه عالی ورزش در حال پیگیری است. البته مدیریت باشگاه تشخیص داد تا پفراینده اینیگو والنسیا یکی از دستیاران از دادگاه عالی ورزش خارج گردد چرا که این موضوع هزینه بر بود. البته پفراینده کالدرون و خواکین در CAS در حال پیگیری است.

او ادامه داد: به طور مرتب با دادگاه عالی ورزش در خصوص این پفراینده نامه دریافت می کنیم و جوابیه برای آن ها می فرستیم. قاضی این پفراینده تعیین شده است. البته معمولا رسیدگی به پفراینده ها در دادگاه عالی ورزش فرایند کُندی دارد.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص راه اندازی کار گروه فینال آسیا گفت: این کارگروه به مدیریت ابراهیم شکوری و افشین پیروانی تشکیل شده است و روز گذشته فهرست اولیه تقاضای ویزا را به فدراسیون ارسال کردیم.

او در خصوص پروتکل های بهداشتی در فینال آسیا اظهار داشت: سه حباب پزشکی در این زمینه وجود دارد. زمین تمرین، هتل محل اقامت و زمین مسابقه. اعضای هیات پرسپولیس حق ندارند از حباب خارج شوند و در قرنطینه کامل حضور دارند. امیدوارم با دست پر بازگردیم.

حسینی در خصوص شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده اضافه نمود: من در جریان پفراینده خلیل زاده نیستم.

منبع: فرارو
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1337

به "کوشش تازه پرسپولیس برای بخشیده شدن آل کثیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش تازه پرسپولیس برای بخشیده شدن آل کثیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید