توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی

به گزارش تاورنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق تجاری و صنعتی ویژه اقتصادی تاکید کرد.

توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه جهش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران اظهارکرد: تسریع در جذب سرمایه گذار جهت توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و ایجاد اشتغال در مناطق آزاد تجاری و صنعتی ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت. هر چند این اقدام دارای ابعادی با تراز ملی است، اما زیرساخت های آن از استان تهران تامین می شود، از اینرو بایستی ستاد راهبری در استان تهران ایجاد شود تا این پروژه با هماهنگی و پیگیری موثر به پایان برسد.

وی اضافه نمود: دستگاه های اجرایی استان باید پای کار باشند، خوشبختانه در استان تهران مسئله ای برای سرمایه گذاری نداریم، البته باید طرح از نظر فنی با حضور مشاور جانمایی شود.استقرار صنایع پاک و فن آور در این مجموعه مهم است؛ از اینرو واحدهایی که مستقر می شوند باید دانش بنیان باشند و این مجموعه از لحاظ موضوعات محیط زیستی همکاری لازم را با مسئولان استان داشته باشد.

وی تاکید کرد: موضوع پایانه های صادراتی باید مورد توجه قرار گیرد و کسانی که متقاضی هستند در این حوزه فعال شوند، همچنین بایستی همه تلاش کنیم تا این مجموعه مهم با ابعاد ملی و استانی و اهداف بلندمدت به پایان مطلوب برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1376

به "توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید