تیموریان: به خاطر پول فقط یک بار تماس گرفتم، در تایلند بهترین نتیجه را می گیریم

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد هر چند در تهران با اختلاف گل اندکی بوریرام را شکست دادند اما در بازی برگشت بهترین نتیجه را خواهند گرفت و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می یابند.

تیموریان: به خاطر پول فقط یک بار تماس گرفتم، در تایلند بهترین نتیجه را می گیریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

آندرانیک تیموریان که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به دلیل بازی با دست شکسته مقابل کره جنوبی مورد تقدیر نهاده شد، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: خیلی خوشحالم که فدراسیون پزشکی ورزشی این برنامه را برای شخص آندرانیک تیموریان تدارک دید و امیدوارم از کسانی که در سال های گذشته نیز به عنوان ورزشکار این اتفاق ها برایشان افتاده یادی گردد. فکر می کنم اولین بار است که این اتفاق می افتد و من نمی دانستم چنین تدارکی دیده اند و قرار است لوح تقدیر و هدیه ای به من بدهند.

وی اضافه کرد: جا دارد که از دکتر خانلری، پزشک تیم ملی و دکتر شهاب، فیزیوتراپ تیم تشکر کنم زیرا زمانی که در دقیقه 23 بازی مقابل کره جنوبی در استادیوم اولسان هیوندای دستم شکست، به من یاری کردند و با همکاری آنها با اینکه درد داشتم توانستم تا خاتمه بازی کنم و در بازی مفید باشم.

هافبک تیم ملی ایران مطرح نمود: خودم خواستم به بازی ادامه بدهم و هیچ منتی هم نیست. دوست نداشتم زمین را ترک کنم، نه به خاطر اینکه چهره ماندگار شوم بلکه به این دلیل که می خواستم کنار همبازی هایم بوده و بتوانم در راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل سهمی داشته باشم.

تیموریان گفت: باید از دکتر نوروزی، دکتر پورکاظمی و دکتر فرج زاده هم کمال تشکر را داشته باشم و همچنین از دوستانی که در این مراسم حضور پیدا کردند و جزو بهترین پزشکان ایران بودند. متشکرم که وقتشان را به آندرانیک تیموریان دادند و برای تک تک آنها آرزو می کنم که در زندگی شخصی پیروز باشند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل بوریرام به دلیل مصدومیت غایب بود در این باره به خبرنگاران گفت: دوست دارم به امیر قلعه نویی و کادر فنی تبریک بگویم و همچنین به بازیکنان استقلال که اکثر آنها با مصدومیت و نداشتن تمرین کافی مقابل بوریرام بازی کردند. امیدوارم بتوانیم به عشق این طرفداران و 80 هزار نفری که به استادیوم آمده بودند در بازی برگشت هم به پیروزی برسیم.

تیموریان با اشاره به کیفیت تیم بوریرام گفت: بوریرام تیم خوبی است. آنها 2 بازیکنشان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتند و مطمئن باشید که استقلال در تایلند بازی آسانی پیش رو نخواهد داشت. در بازی رفت هم مهم پیروزی بود که با گل کم این رخ داد. می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم و نتیجه را برای بازی برگشت تضمین کنیم اما به هر حال مهم پیروزی بود و مطمئن باشید با همین برد هم روحیه بازیکنان دو چندان شده و در بازی برگشت بهترین نتیجه را می گیریم تا پس از مدت ها بتوانیم به مرحله نیمه نهایی آسیا برسیم.

هافبک استقلال در خصوص تاثیر غیبتش در دیدار مقابل بوریرام گفت: بازیکنان استقلال در این بازی خوب کار کردند. من هم به خاطر مصدومیتی که در تمرین دچار آن شده بودم نتوانستم با تیم باشم. برای آنالیز مصدومیتم MRI گرفتم و دکتر نوروزی، دکتر ستوده و قلعه نویی آن را دیدند اما نمی دانم از کجا مطرح شده که تیموریان به خاطر حق و حقوقش در تمرین حاضر نمی گردد.

تیموریان اضافه کرد: چنین چیزی نیست و شاید تا به حال فقط یکبار به خاطر پول تماس گرفته باشم. اگر آندرانیک پول نگرفته خیلی از بازیکنان دیگر هم هستند که چنین وضعیتی دارند. نیامدن آندرانیک به تمرین به خاطر حق و حقوق و مسائل اقتصادی نبود و به خاطر مصدومیت کوچکی است که در هفته های آینده بهتر می گردد. در این چند وقت هم دکتر نوروزی و خانم محمدی در کلینیک باشگاه استقلال زحمت زیادی برای من کشیدند.

او در پاسخ به این سوال که از چه زمانی تمریناتش را شروع می نماید گفت: فردا از ناحیه مصدومیتم که گرفتگی عضله پای راستم است تست پزشکی گرفته می گردد. اگر این تست ها درست باشد تا هفته های آینده تمرینم را شروع می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 290

به "تیموریان: به خاطر پول فقط یک بار تماس گرفتم، در تایلند بهترین نتیجه را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموریان: به خاطر پول فقط یک بار تماس گرفتم، در تایلند بهترین نتیجه را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید