جنجالی عجیب درباره منابع اقتصادی فدراسیون هندبال ، ماجرای عجیب یک مشت دلار

به گزارش تاورنا، ماجرای مبالغ موجود در فدراسیون هندبال جدی ترین حاشیه این رشته در آستانه انتخابات است.

جنجالی عجیب درباره منابع اقتصادی فدراسیون هندبال ، ماجرای عجیب یک مشت دلار

در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال که صبح امروز برگزار می گردد، حواشی عجیبی پیرامون مسائل اقتصادی در این فدراسیون مطرح شده. ماجرا از آن جا شروع شد که یکی از پیشکسوتان هندبال ادعا کرد رحیمی رئیس اسبق فدراسیون مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان را به همراه 45 هزار دلار تحویل سرپرست جدید داده و خواهان معین شدن وضعیت این مبلغ شد!

پس از این اتفاق رمغانعلی دولو در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که این ادعا کذب است و ماجرا را تکذیب کرد. تکذیبی که آتش این ماجرا را شعله ور کرد و به آن دامن زد.

پس از انتشار این دو گفت و گو، علیرضا رحیمی رئیس پیشین فدراسیون هندبال گفت: دولو مدعی شده که چنین پولی نیست اما من اسناد آن موجود است و به طور واضح معین است که چنین ارقامی در زمانی که فدراسیون را تحویل دادم، موجود بوده است و دولو هم آن ها را تحویل گرفته است.

پس از مصاحبه رحیمی و انتشار اسناد بود که دولو تا حدودی مواضعش را تغییر داد و مدعی شد در این ماجرا خلط مبحث انجام شده است.

رمضانعلی دولو با بیان اینکه درست است ما در 13 آبان ماه جلسه ای برگزار کردیم و صورتجلسه آن نیز موجود است که ارائه داده اند، گفت: در حقیقت جمع مبلغ در این صورتجلسه یک میلیارد و چهارصد نبوده بلکه در مجموع یک میلیارد و پانصد میلیون و خورده ای تومان بوده است! در صفحه دوم آن سند هم اگر ملاحظه کنید آن مبلغ عنوان شده نیز که گفته شده 45 هزار دلار است در حقیقت تبدیل جمع تمام مبالغ ارزی شامل یورو، دلار، یوهان و روپیه است.

او ادامه داد: من این مبلغ ارزی 45 هزار دلار را ندیده ام برای اینکه اصلاً زمان تحویل آن در فدراسیون نبودم چرا که خود آقای رحیمی آن را به آقای زاد مراد خزانه دار فدراسیون داده است و من هم زیر آن صورتجلسه را امضا نموده ام. من نبودم که این پول را موجود ببینم که مثلاً 813 دلار و 22 هزار یورو… به خزانه دار داده اند. الان پول ریالی که در بانک است و معین و پول ارزی در اختیار خزانه دار است و این مبلغ در فدراسیون هندبال موجود است که بخشی از آن برای تیم بانوان هزینه شده و مابقی در حساب فدراسیون است.

او همچنین گفت: من هرگز نگفتم کذب است بلکه گفته ام اطلاع ندارم چرا که این آقای پروانه این حرف را در فضای مجازی عنوان نموده و این حرف را از کجا آورده است؟ حتی اگر سند را جمع بزنید اشتباه است یک میلیارد و پانصد میلیون تومان درست است و راوی اشتباه گفته. مبلغ 45 هزار دلار هم به این شکل جمع بسته شده است.

دولو ادامه داد: در آن موقع من به آقای رحیمی گفتم که من پول ارزی را تحویل نمی گیرم و آن را نماینده وزارت تحویل بگیرد و به خزانه دار بدهد. من که تو جیبم پول نمی گذارم! مبلغ ریالی در حساب فدراسیون است و مبلغ ارزی هم در اختیار خزانه دار یا اقتصادی فدراسیون است و هر وقت خواستیم بر اساس دستور و پی نوشت هزینه می گردد. بخشی از بودجه ریالی و ارزی برای اعزام تیم ملی بانوان به رقابت های قهرمانی آسیا هزینه شده است و ما که نمی توانیم این را انکار کنیم.

او درباره تکذیب اولیه اش نیز اینطور اظهار نظر کرد: من به ایشان هم گفتم که در حال حاضر حضور ذهن ندارم و این مسئله به این شکل کذب است ولی حالا که مسئله این طور باز شده باید موضوع را شفاف سازی کنم. به نظر می رسد در انتشار مطلب شلوغ بازی شده است و ما که خبط ننموده ایم. حساب ها معین است و من هم صورتجلسه را امضا نموده ام.خلط مبحث شده و برداشت بدی از ارائه مطلب شده و انعکاس جالبی هم نداشته است. به طوری که گفته اند اگر کسی تکذیب نکند من سند منتشر می کنم! ما که می گوئیم حتی این مبلغ هم نبوده است بلکه مبلغ بیشتر از این است!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 167

به "جنجالی عجیب درباره منابع اقتصادی فدراسیون هندبال ، ماجرای عجیب یک مشت دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجالی عجیب درباره منابع اقتصادی فدراسیون هندبال ، ماجرای عجیب یک مشت دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید