حمله و هشدار هوینس به رسانه های آلمانی به خاطر طرفداری از تراشتگن در نزاع با نویر

به گزارش تاورنا، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به رسانه های کشورش به خاطر جانبداری از سنگربان آلمانی بارسلونا در جریان اختلافاتی که اخیراً میان او و هموطنش در بایرن به وجود آمده است، هشدار داد.

حمله و هشدار هوینس به رسانه های آلمانی به خاطر طرفداری از تراشتگن در نزاع با نویر

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ با انتقاد از آن دسته از رسانه های آلمانی که در جریان جنگ لفظی میان مانول نویر دروازه بان بایرن و مارک آندره تراشتگن، طرف سنگربان بارسلونا را گرفته اند، به آنها هشدار داد.

اخیراً یک بحث جنجالی در خصوص اینکه تراشتگن یا نویر لیاقت بیشتری برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان دارند شکل گرفته است که سرآغاز آن اظهارنظری کنایه آمیز از سوی دروازه بان بارسلونا بود. تراشتگن عدم حضورش در ترکیب تیم ملی آلمان در دو بازی این تیم مقابل هلند در مقدماتی یورو را ضربه ای سنگین به این تیم دانست و نویر هم به او پاسخ داد. این اتفاق سبب شده هوینس که بیش از پیش بر ادعای خود مبنی بر اینکه در آلمان یک جنبش رسانه ای علیه بایرن مونیخ وجود دارد، تأکید کند.

هوینس گفت: من فکر می کنم که این ماجرا یک شوخی است، مخصوصاً در خصوص رسانه های مونیخ. این کار درست نیست. رسانه های غرب آلمان طوری عمل می نمایند که انگار تراشتگن 17 بار جام جهانی را برده است اما من هیچ چیزی در دفاع از بایرن مونیخ از سوی رسانه های جنوب آلمان ندیده ام. هیچ حمایتی. فکر می کنم علنی کردن یک چنین موضوعی ظالمانه باشد. به راه انداختن چنین هیاهویی فقط به خاطر اینکه تراشتگن برای بازی در تیم ملی انتخاب نشده، درست نیست. دروازه بان ها با بازیکنان سایر پست های های زمین بازی فرق دارند. شما مدام نمی توانید آنها را با هم جابجا کنید. سلسله مراتب باید روشن باشد و همین سلسله مراتب هم می گوید که مانوئل نویر دروازه بان اول تیم ملی است. او سال ها بهترین دروازه بان جهان بوده است و برای مدتی به خاطر مصدومیت کنار گذاشته شد اما معین بود که وقتی که روی فرم برگردد دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی باز خواهد گشت و الان هم این رخ داده و هیچ بحثی نیست. فقط نویر می تواند شماره یک باشد.

هوینس اضافه کرد: من از فدراسیون هم انتظار حمایت بیشتری داشتم. آنها همواره جنجال می سازند. اول که سه نفر از بازیکنان ما (مولر،هوملس و بواتنگ) را به شیوه ای بد از تیم ملی کنار گذاشتند و حالا دارند این کار را با نویر می نمایند. اینکه شما به یکی از بازیکنان تیم اجازه می دهید مسئله ای که فقط باید از سوی یوگی لو مطرح گردد را علنی بیان کند، کار درستی نیست. ما موضع مان معین است. مانوئل واقعاً دروازه بانی بهتر و با تجربه تر است. در جهان هیچ کسی نمی تواند شک کند که نویر لیاقت بازی در تیم ملی آلمان را دارد و من امروز یک جایی خواندم که او شاید تنها تا یورو 2020 در تیم ملی باشد. او می تواند تا زمانی که سرحال است برای تیم ملی بازی کند. نویر همواره بهترین خواهد بود. ختم کلام. ما با مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان صحبت خواهیم کرد و در این کار مهارت داریم.

هوینس ماه نوامبر سال 2019 به دوران 40 ساله حضور و ریاستش در باشگاه بایرن مونیخ انتها خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 343

به "حمله و هشدار هوینس به رسانه های آلمانی به خاطر طرفداری از تراشتگن در نزاع با نویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله و هشدار هوینس به رسانه های آلمانی به خاطر طرفداری از تراشتگن در نزاع با نویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید