حواشی مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی

به گزارش تاورنا، مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در محل مجلس شورای اسلامی به ریاست و استقبال محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از مهمانان مراسم و با حضور تنی چند از نماینده مجلس و نمایندگان کشور های خارجی، آغاز شد.

حواشی مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرنگاران، جایگاه خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی، پشت در های بسته صحن علنی، خیلی زودتر از مهمانان و کنندگان مجلس، مملو از جمعیت و منتظر تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران شده است.

خبرنگاران داخلی و خارجی از رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و همچنین شنیداری و دیداری آماده حضور در صحن علنی هستند و عکاسان و تصویربرداران هم تجهیزاتشان را پشت در بسته صحن علنی گذاشتند تا به محض باز شدن، بتوانند بهترین مکان را برای قراردادن وسایلشان را به دست بیاورند و مخاطبان رسانه هایشان با کیفیت ترین تصاویر را مشاهده کنند.

کنار هیاهو و گفتگو های دو یا چند نفره، بازی های المپیک و فینال کشتی حسن یزدانی در رویارویی با حریف آمریکایی هم بازیگر و مهمان دیگر تحلیف سید ابراهیم رئیسی است؛ کم نبودند خبرنگارانی که با آغاز بازی حسن یزدانی و رقیب آمریکاییش در دیدار نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو، به یکباره دور سیستم های رایانه ای و نمایشگر های محل تجمع خبرنگاران جمع شدند تا این رقابت را مشاهده کنند. اگرچه، یزدانی بازی را واگذار کرد.

با ورود تدریجی مهمان های داخلی و خارجی به صحن علنی، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس پشت تریبون خاطرنشان کرد که حاضران، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در جای خود قرار بگیرند.

به دلیل لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بخشی از مهمان ها مقابل جایگاه هیئت رئیسه، پشت سندلی های کنندگان و در طبقه بالا قرار گرفتند و بخشی از مهمان های خارجی و سفرای کشور ها در ضلع شرقی طبقه بالا حضور پیدا کردند.

حسن روحانی رئیس جمهور پیشین هم دقایقی پس از ساعت هفده وارد صحن علنی شد و با احترام حاضران، در ردیف جلو در مقابل جایگاه هیئت رئیسه قرار گرفت. به علاوه، ابراهیم رئیسی هم حدود بیست دقیقه پس از گذشت ساعت پنج بعدازظهر، وارد شد و بیشتر مهمانان و حاضران، به احترام او ایستادند. با ورود رئیسی، کنندگان برای او صلوات فرستادند و خوش آمد گفتند.

قبل از آغاز مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، میهمانان عکس یادگاری گرفتند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1757

به "حواشی مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید