حیدری: آرزو داشتم برای استقلال بازی کنم ، هیچ کس نمی تواند بگوید حیدری حاشیه سازی نموده است

به گزارش تاورنا، خسرو حیدری گفت: آرزو داشتم برای بزرگسالان استقلال بازی کنم و هیچ وقت حاشیه سازی نکردم.

حیدری: آرزو داشتم برای استقلال بازی کنم ، هیچ کس نمی تواند بگوید حیدری حاشیه سازی نموده است

به گزارش، خسرو حیدری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر سپیدرود گفت: خدا را شکر می کنم که در این ماه مبارک رمضان این تصمیم بزرگ را گرفتم. چند روزی بود که به این مساله فکر می کردم و در نهایت خیلی برای من سخت بود و باید یک تصمیم بزرگ می گرفتم.

بغضی دارم که نمی دانم باید از کجا شروع کنم

او ادامه داد: یک بغضی دارم که نمی دانم باید از کجا شروع کنم. سال 80 بود که افتخار پیوستن به استقلال نصیب من شد و یک جوان 16 ساله بودم که این افتخار بزرگ را کسب کردم.

حیدری ادامه داد: از همان زمان مربیانی همانند طاهری و مرفاوی از تیم جوانان مربی تیم من بودند. از جوانان استقلال به تیم ملی جوانان، از تیم امید به تیم ملی امید رسیدم. برای خدمت سربازی به ابومسلم و پاس رفتم و ای کاش می توانستم همان زمان در استقلال بمانم. بعد از آن به استقلال بازگشتم.

آرزو می کردم برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کنم

بازیکن استقلال گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاه بزرگ که یک غول در آسیا است رشد پیدا کردم. یک روز آرزو می کردم برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کنم و این موضوع نصیب من شد. در کنار استقلال به تیم ملی رسیدم و برای کشورم و مردم بازی کردم.

او اضافه نمود: در کنار استقلال به خیلی از افتخارات دست پیدا کردم. جام جهانی و جام ملت ها و افتخارات دیگری را کسب کردم که با نام استقلال شروع شد.

مدیون استقلال هستم

حیدری بیان نمود: تمام زندگی خود را مدیون استقلال هستم و توانستم در کنار استقلال خانواده خودم را از همه نظر کامل کنم. باشگاه استقلال به اندازه ای بزرگ است که این تصمیم برای من خیلی سخت بود. امروز در زمین نشان دادم که می خواهم در اوج خداحافظی کنم. وقتی پا به توپ می شدم، یاد جوانی خودم افتادم و می خواستم برای آخرین مرتبه برای استقلال مثمر ثمر باشم.

او گفت: می خواستم برای طرفداران مانند گذشته سر توپ بزنم، درست همانند دیدار با بوریرام. از جوانان در اینجا رشد کردم و آرزوی من خداحافظی با پیراهن استقلال بود.

از تمام مربیانی که در کنار من بودند، تشکر می کنم

بازیکن استقلال اضافه نمود: امروز طرفداران من را شرمسار کردند و سنگ تمام گذاشتند. شاید این فرصت نصیب من نمی شد که با پیراهن مقدس استقلال خداحافظی کنم. از خانواده و همسرم تشکر می کنم. سال های سال بود که در خدمت تیم ملی و استقلال بودم و همسرم در کنارم بود و همواره به من یاری کرد. از تمام مربیانی که در کنار من بودند، تشکر می کنم. از مدیران عاملی که با آن ها کار کردم و از همه هم بازیانم تشکر می کنم.

او ادامه داد: از تاج تشکر می کنم که برای من یک پست زیبا گذاشت. تاج در آن پست به دغدغه کی روش در زمان مصدومیت من اشاره نمود و خوشحالم که بازیکنان خوبی در استقلال و تیم ملی حضور دارد. نمونه آن وریا است که او را دوست دارم و خوشحالم که او باز هم برای استقلال به میدان می رود.

هیچ وقت برای استقلال مشکل ساز نبودم

حیدری بیان نمود: از پژمان منتظری تشکر می کنم که همسایه و هم بازی من است. امیدوارم بتوانم لطف بازیکنان را جبران کنم. سال هایی که در استقلال بودم و رفتم و برگشتم سعی کردم همواره در اوج باشم و برای استقلال موثر باشم. در یکی دو سال اخیر و به ویژه سال جاری مصدومیت هایی داشتم و کمتر بازی کردم، اما هیچ وقت برای تیم مشکل ساز نبودم.

هیچکس نمی تواند بگوید که حیدری حاشیه داشته است

حیدری اضافه نمود: در کل فوتبالم کوشش کردم کسی از من ناراحت نباشد و هیچ مربی دغدغه این را نداشت که حیدری از او ناراحت باشد. هیچکس نمی تواند بگوید که حیدری حاشیه داشته است. سعی کردم همواره در خدمت تیم باشم و در همه حالت جانم را برای استقلال گذاشتم و برای تیم زحمت کشیدم. این افتخار نصیب خیلی از بازیکنان نشد و خیلی ها از اینجا رفتند و نتواستند اینجا با تیم خداحافظی نمایند.

حیدری اضافه نمود: دوست داشتم با قهرمانی استقلال خداحافظی کنم و دیدیم که هفته قبل چه اتفاقی رخ داد. استقلال همواره مظلوم بوده و خواهد بود.

استقلال دوباره بلند می گردد

او بیان نمود: مطمئنم که استقلال دوباره بلند می گردد چرا که استقلال غول آسیا است و کسی نمی تواند به استقلال آسیب برساند. مطمئنم که استقلال سال آینده با بازیکنان خوبی که دارد و حضور فرهاد مجیدی که برای او آرزوی پیروزیت می کنم پیروز باشد.

بازیکن استقلال اضافه نمود: امیدوارم مجیدی مانند دوران بازیگری در مربیگری نیز پیروز باشد. یکی از دلایل اصلی من برای خداحافظی این بود که بتوانم برابر طرفداران از فوتبال خداحافظی کنم.

در هر سمتی سرباز استقلال خواهم بود

حیدری بیان نمود: از فردا به دنبال این هستم که با یک دانش بالا و البته بدون عجله به استقلال بازگردم. در هر سمتی سرباز استقلال خواهم بود. اگر امروز خداحافظی کردم به این دلیل بود که می خواستم طرفداران پشت من باشند. این افتخار نصیب هر بازیکنی نشد که به موقع از فوتبال خداحافظی کند. فکر می کنم آخرین مرتبه منصوریان توانست برابر طرفداران خداحافظی کند و حالا این افتخار نصیب من شده است.

حیدری در خاتمه اضافه نمود: شاید برای خیلی ها جام جهانی، جام ملت ها، تیم ملی و افتخار آفرینی رویا باشد، اما برای من یک خاطره شده است و خوشحالم که از استقلال به این افتخارات رسیدم.

نمی گذارم حق استقلال ضایع گردد

بازیکن استقلال گفت: خوشحالم که امروز برابر طرفداران خداحافظی کردم. برابر طرفداران اشک ریختم و دلیل آن عدم ملاقات آن ها در مستطیل سبز است. استقلال را تنها نمی گذاریم و اگر کسی بخواهد به استقلال ضربه بزند، برابر او می ایستم و نمی گذارم حق استقلال ضایع گردد. هیچ وقت حاشیه نداشتم و همواره به این فکر کردم که پشت تیم باشم. استقلال باز هم بازیکنی مانند من خواهد داشت که البته کم خواهد بود. امروز به بازیکنان تیم گفتم که لباس استقلال ارزش دارد و باید بالا نگه داریم. لباس استقلال تن هر کسی نمی رود و بازیکنان باید قدر پیراهن را بدانند.

او اضافه نمود: دوست داشتم با قهرمانی خداحافظی کنم، اما بعضی مسائل دست به دست هم داد و مظلومیت استقلال بیش از هر چیزی ثابت شد. امیدوارم که همه دست به دست هم بدهیم تا استقلال به صندلی اصلی بازگردد و سال بعد قهرمان لیگ شویم.

حیدری: پیراهن استقلال را بالا نگه دارید

پیغام مهدی تاج برای خسرو حیدری

پست اینستاگرامی حیدری به بهانه خداحافظی از استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 204

به "حیدری: آرزو داشتم برای استقلال بازی کنم ، هیچ کس نمی تواند بگوید حیدری حاشیه سازی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: آرزو داشتم برای استقلال بازی کنم ، هیچ کس نمی تواند بگوید حیدری حاشیه سازی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید