خبرنگاران اسباب کشی در تعطیلات نوروز احتیاج به هماهنگی پلیس دارد

به گزارش تاورنا، سنندج - خبرنگاران - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با هدف پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی هرگونه اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل احتیاج به هماهنگی با کلانتری ها و پاسگاه های حوزه استحفاظی دارد.

خبرنگاران اسباب کشی در تعطیلات نوروز احتیاج به هماهنگی پلیس دارد

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ممنوعیت جابجایی وسایل منزل از 30 اسفند پارسال شروع شده و تا انتها تعطیلات نوروز سال جدید ادامه دارد، بنابراین هرگونه اسباب کشی فقط باید با مجوز کلانتری یا پاسگاه محل سکونت باشد.

وی ضمن تاکید بر ماندن در خانه بخاطر شیوع ویروس کرونا، اضافه نمود: پلیس در نوروز سال جاری علاوه بر تامین امنیت مردم که وظیفه ذاتی آن است در راستای تامین سلامت افراد جامعه هم در کنار سازمان ها و نهادهایی که این روزها سخت در کوشش هستند از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه بعضی از شهروندان هشدارهای پلیس و عوامل کادر درمانی را جدی نگرفتند، افزود: درخواست ما از مردم خودداری کردن از سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه برای قطع زنجیره ویروس کرونا است.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: این روزها که کادر پزشکی و درمانی درگیر بیماران کرونایی هستند، با بی توجهی به دستورالعمل ها و حضور در تجمعات، زحمات شان را چند برابر نکنیم.

وی گفت: کسانی که تصمیم به خروج از منزل می گیرند از تجهیزات و قفل های ایمنی لازم بهره ببرند، از وسایل منزل صورت برداری نموده و به همسایه ای مطمئن اطلاع دهند.

استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، 10 شهرستان، 30 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 677 روستای دارای سکنه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1551

به "خبرنگاران اسباب کشی در تعطیلات نوروز احتیاج به هماهنگی پلیس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسباب کشی در تعطیلات نوروز احتیاج به هماهنگی پلیس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید