تمهیدات لازم برای افزایش تخت های بیمارستانی در زنجان

به گزارش تاورنا، استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای افزایش تخت های بیمارستانی اندیشیده و تا به امروز یک هزار تخت در بیمارستان های استان آماده سازی شده است.

تمهیدات لازم برای افزایش تخت های بیمارستانی در زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه تامین تخت های بیمارستانی و نقاهتگاه ها، با قدردانی از کوشش های کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اقدامات و کوشش های لازم برای ایجاد نقاهتگاه در استان انجام می گردد و تا 48 ساعت آینده تخت های مورد احتیاج آماده شده به 3 هزارو 500 تخت می رسد.

استاندار زنجان از فرمانداران نیز خواست برای تجهیز هر چه سریعتر این نقاهتگاه ها در شهرستان ها اقدام لازم را انجام دهند. حقیقی تاکید نمود: مدیران تا اعلام شرایط سفید کرونا در استان بمانند.

نماینده عالی دولت در استان به فراوری مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی در زنجان اشاره نمود و گفت: 300 هزار ماسک در استان توزیع می گردد و مواد اولیه فراوری ماسک به اندازه کافی تامین شده تا در اختیار فراوریکنندگان قرار گیرد.

وی یادآورشد: از روز دوشنبه روزانه 200هزار ماسک در استان فراوری و در اختیار تعاونی داروسازان برای توزیع قرار می گیرد و روز جاری 3 میلیون جفت دستکش در استان توزیع می گردد.

استاندار زنجان تاکید نمود: همه در این روزها در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم و باید مطب ها و درمانگاه های خصوصی و همچنین واحدهای فراوری کننده اقلام بهداشتی در ایام نوروز بدون وقفه و تعطیلی فعالیت داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 857

به "تمهیدات لازم برای افزایش تخت های بیمارستانی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات لازم برای افزایش تخت های بیمارستانی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید