خبرنگاران استاندار کردستان: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف در حال انجام است

به گزارش تاورنا، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان گفت: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف با همراهی دستگاه های مختلف و با هدف افزایش رفاه مردم این شهر از سوی شهرداری در حال انجام است.

خبرنگاران استاندار کردستان: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف در حال انجام است

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در جریان بازدید از بعضی طرح های عمران شهری سنندج گفت: این طرح ها در راستای برطرف گره های ترافیکی، برطرف مسائل رفت و آمد مردم و افزایش فضای سبز و تفریحی در حال ساخت است.

وی افزود: بعضی از این طرح ها بویژه کمربندی های که در حال ساخت است کنترل ترافیک و کاهش آن در آینده شهر را هم مدنظر قرار داده است.

کمربندی 36 متری، کمربندی اسلام آباد، فضای سبز بلوار انتظام، پارک 20 هکتاری شهرک دگایران و زیپ لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر بعضی از طرح های عمرانی بود که استاندار کردستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار و شهردار سنندج، بعضی اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی دیگر از مسوولان اجرایی از آنها بازدید کردند.

استاندار کردستان و همراهان همچنین در انتهای این بازدید از شروع ساخت مستند 40 دقیقه ای سنندج شهر هزار تپه هم بازدید نموده و از نحوه ضبط آن دیدن کردند.

این مستند که برای پخش از شبکه یک ساخته می گردد به تپه های متعدد شهر سنندج می پردازد که بسیاری از آنها از قدمت تاریخی برخوردار هستند.

مرادنیا ضمن تمجید از فعالین ساخت این مستند گفت: به وسیله این مستند بسیاری از زیبایی ها و جغرافیای شهر سنندج به دیگر مردم کشور معرفی خواهد شد.

استاندار کردستان تاکید نمود: همه باید دست به دست هم دهند تا استان را با این تولیدات فرهنگی بیشتر به دیگران معرفی نموده و در شناساندن آن نقش داشته باشند.

شهردار سنندج هم در حاشیه بازدید استاندار کردستان از طرح های عمرانی در دست ساخت دررابطه با پارک 20 هکتاری شهر سنندج که در محدوده مابین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمانی های مسکن مهر در دگایران در حال ساخت است، گفت: ساخت این پارک از 2 ماه پیش شروع شده و اکنون 50 درصد پیشرفت دارد.

حشمت الله صیدی اضافه نمود: سکو، نشیمن گاه، سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی چند منظوره و بوفه از جمله بخش هایی است که در این پارک احداث می گردد.

وی با اشاره به اینکه جاده دسترسی در 2 راستا برای این پارک وجود دارد، افزود: به نورپردازی این پارک اهمیت خاصی داده شده و با تمام نورپردازی های موجود در اماکن عمومی شهر متفاوت خواهد بود.

صیدی در رابطه با بلوار 36 متری یکی دیگر از طرح های مورد بازدید هم گفت: این بلوار میدان امام رضا(ع) را به کمربندی اسلام آباد متصل می نماید و تاثیر زیادی در کاهش ترافیک دارد.

وی یادآور شد: طول این بلوار تا کمربندی اسلام آباد یک هزار و 800 متر خواهد بود و ایجاد پیاده رو هم برای آن در نظر گرفته شده است.

شهردار سنندج در رابطه با زیپ لاین و پل معلق هم گفت: این طرح ها در راستای افزایش فضاهای تفریحی شهر در پارک جنگلی آبیدر احداث می گردد.

وی اضافه نمود: زیپ لاین تا یک هفته آینده کار ساخت آن به اتمام می رسد و پل معلق هم تا آخر مرداد آماده می گردد که در آن موقع هر دو طرح به بهره برداری رسیده و برای عموم قابل استفاده خواهد بود.

صیدی افزود: شرایط مکانی ساخت این 2 طرح به شکلی است که بیشترین ارتفاع از آن تا کف دره 100 متر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1027

به "خبرنگاران استاندار کردستان: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار کردستان: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید