خبرنگاران موسسه خیریه ساخت یک مدرسه را در کرج متقبل شد

به گزارش تاورنا، کرج -خبرنگاران- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان البرزگفت: درآستانه میلاد کریم اهل بیت،امام حسن مجتبی (ع) تفاهم نامه ساخت یک مدرسه بین موسسه خیریه حامیان و آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج منعقد شد.

خبرنگاران موسسه خیریه ساخت یک مدرسه را در کرج متقبل شد

حسن مهرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: این مدرسه 12 کلاسه به همت موسسه خیریه حامیان درزمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع درمنطقه کم برخوردار حصارک ساخته می گردد.

وی با اشاره به اینکه حاج ابراهیم افشارخیرمدرسه ساز به نمایندگی ازاین موسسه تفاهم نامه ساخت این مدرسه را امضا کرد، اعلام نمود: تمام هزینه ساخت این مدرسه از سوی موسسه خیریه حامیان تامین می گردد که به زودی در آیینی کلنگ زنی و در ظرف مدت یک سال ساخته خواهد شد. حاج ابراهیم افشار در سال های 89، 91 و 93 تمام هزینه ساخت و آماده سازی سه مدرسه را درمناطق کم برخوردارحوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج را متقبل شد.

مهرانی به کمبود فضای آموزشی درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج پرداخت واضافه کرد: درسالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) نیزتفاهم نامه ساخت 2 مدرسه 12 کلاسه خیرساز دراین ناحیه به همت حبیب الله ظهوری یکی از خیرین مدرسه سازاستان االبرز در منطقه کم برخوردار آق تپه مهرشهر کرج امضا شد.

وی مطرح نمود: این 2 باب مدرسه نیز هر یک در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با اعتبار 50 درصدی خیر نیک اندیش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرزاحداث می گردد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازالبرزادامه داد: یک سوم جمعیت دانش آموزی این استان درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحصیل می نمایند.

وی با بیان اینکه تراکم دانش آموزی درکلاس های درس این ناحیه بالاتر ازمیانگین کشوری است، اضافه کرد: کمبود فضای آموزشی دراین ناحیه محسوس است لذا احتیاج به مشارکت خیرین وتخصیص مناسب اعتباردولتی برای تامین کلاس های درس ایمن و مناسب برای دانش آموزان داریم.

مهرانی یادآورشد: خیرین در طول 20 سال گذشته خدمات ارزنده ای درحرکت معنوی و ملی مقدس مدرسه سازی دراین استان داشته اند.

وی تاکید نمود: البرزبه دلیل سیل مهاجرت به این استان سالانه احتیاج به ساخت 400 کلاس جدید دارد

استان البرز 500 هزار نفردانش آموز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 989

به "خبرنگاران موسسه خیریه ساخت یک مدرسه را در کرج متقبل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موسسه خیریه ساخت یک مدرسه را در کرج متقبل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید