خبرنگاران پیغام رییس جمهوری چین به بشار اسد

به گزارش تاورنا، تهران - خبرنگاران- به دنبال ابتلای بشار اسد رییس جمهوری سوریه واسما همسرش به ویروس کرونا، شی جین پینگ، رییس جمهوری چین روز چهارشنبه با ارسال پیامی، برای وی و همسرش آزروی بهبود و سلامتی عاجل کرد.

خبرنگاران پیغام رییس جمهوری چین به بشار اسد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری رسمی سوریه؛(سانا)، در این پیغام شی و همسرش؛ بنگ لی یوان، برای اسد و همسرش آرزوی بهبودی زودهنگام نموده اند.

شی در این پیغام گفت دولت و ملت چین با قدرت از کوشش های دولت و ملت سوریه در مبارزه با کرونا حمایت می نماید.

دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه نیز از آمادگی کشورش برای یاری به اسد برای مداوای وی در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا اطلاع داد.

پسکوف روز سه شنبه گفت: اگر بشار اسد رییس جمهوری سوریه که به بیماری کرونا مبتلا شده است از روسیه برای مداوا درخواست یاری کند، این مساله سریع رسیدگی خواهد شد.

دفتر ریاست جمهوری سوریه روز دوشنبه در صفحه خود در فیسبوک این دفتر نوشت: پس از احساس علائم خفیف مشابه ابتلا به ویروس کرونا، اسد رئیس جمهوری و همسرش، تحت آزمایش پی سی آر (PCR) قرار گرفتند و نتایج نشان داد که آن ها به این ویروس مبتلا شده اند.

برپایه این گزارش، شرایط سلامتی اسد وهمسرش مساعد است و کار خود را در دوره قرنطینه خانگی که به مدت دو تا سه هفته طول خواهد کشید، انجام می دهند.

به گزارش دفتر ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد و همسرش برای همه سوری ها و همه مردم دنیا آرزوی سلامتی کردند و از همه سوری ها خواستند تا حد ممکن اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را برای مقابله با کرونا انجام دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1524

به "خبرنگاران پیغام رییس جمهوری چین به بشار اسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیغام رییس جمهوری چین به بشار اسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید