دروغ پردازی روی آنتن زنده فوتبال ، چندمین تیم پرهوادار جهان؟

به گزارش تاورنا، دیدار تیم های استقلال و تراکتور هر چقدر زیبا و پرهیجان بود اما گزارش مجتبی ساعی بدون بار فنی، یک جانبه و همراه با درشت گویی هایی بود که به گونه ای تاسف بار روی اعصاب بینندگان راه می رفت.

دروغ پردازی روی آنتن زنده فوتبال ، چندمین تیم پرهوادار جهان؟

به گزارش خبرنگاران، البته این اولین بار نیست که گزارشگران شهرستانی در نقش یک طرفدار پشت میکروفن قرار می گیرند، برای تیم شهر خود تبلیغ می نمایند و داستان های خیالی می بافند. با توجه به رفتن عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی فوتبال دوستان باید از خدا بخواهند سایه جواد خیابانی و سرهنگ علیرضا علیفر همیشه بر فوتبال باشد تا از دست این گزارشگران خلاص شوند.

گزارش ضعیف گزارشگر تبریزی حتی صدای سیاوش اکبرپور، پیشکسوت استقلال را هم درآورد و روی آنتن زنده برنامه مجبور شد به دروغ های او پاسخ دهد. البته او در انتها بازی مزد گزارش پراشتباه خود را گرفت و طبق نظرسنجی کانال رسمی برنامه فوتبال برتر 75 درصد بینندگان به او رای منفی دادند. در این نظرسنجی با چهار گزینه عالی، خوب، متوسط و ضعیف، 75 در صد به گزارشگر رای ضعیف، پنج درصد متوسط، چهار درصد خوب و 16 درصد رای عالی دادند.

گزارش مبالغه آمیز او زمانی به اوج رسید که اعلام نمود تراکتور پنجمین تیم پرطرفدار جهانست و استقلال دومین تیم پرطرفدار ایران. گزارشگر تبریزی در حالی این ادعای پوچ را عنوان کرد که نگفت از نظر او چهار تیم پرطرفدار جهان کدام ها هستند و چرا تراکتور با وجود چهارم شدن در جهان، جایی بین دو تیم پرطرفدار ایران ندارد.

او در بازی دیروز برای پیراهن تراکتور هم تبلیغ می کرد و از شماره پلاک خودروهایی در پارکینگ می گفت که متعلق به سراسر ایران است تا به نوعی به بیننده القا کند طرفداران تراکتور از چهار گوشه ایران برای این بازی به تبریز آمده اند. البته با توجه به اینکه ورودی گروه تلویزیونی به استادیوم یادگار مجزاست، معلوم نیست این اطلاعات نادرست را چه کسی در اختیار گزارشگر گذاشته است.

بدون شک مدیران تلویزیون همانطور که با کوچکترین اشتباه گزارشگران شبکه سه و شبکه ورزش آنها را با محرومیت روبه رو می نمایند، باید با این گزارشگر هم برخورد نمایند. صداو سیما باید برای بعضی گزارشگران کلاس های آموزشی برگزار کند تا بینندگان تلویزیون دیگر شاهد گزارش های یک طرفه و بی محتوا نباشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 560

به "دروغ پردازی روی آنتن زنده فوتبال ، چندمین تیم پرهوادار جهان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ پردازی روی آنتن زنده فوتبال ، چندمین تیم پرهوادار جهان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید