مهار تندرهای بوریرام برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا، ماموریت تاریخی شاگردان قلعه نویی در تایلند

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: تیم استقلال برای راهیابی به جمع 4 تیم برتر آسیا باید تنها 90 دقیقه در خانه بوریرام تایلند مقاومت نموده و از پیروزی ارزشمندی که در استادیوم آزادی مقابل این تیم به دست آورده است، محافظت کند.

مهار تندرهای بوریرام برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا، ماموریت تاریخی شاگردان قلعه نویی در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از دور برگشت این مسابقات استقلال ایران از ساعت 15:30 فردا (چهارشنبه) در خانه بوریرام تایلند به میدان می رود. دیدار رفت 2 تیم با تک گل خسرو حیدری به سود استقلال سرانجام یافت و این یعنی شاگردان امیر قلعه نویی نیمی از راه حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا را طی نموده اند.

اکنون استقلال تنها یک 90 دقیقه دیگر در تایلند تا رسیدن به این موفقیت فاصله دارد. 11 سال است که استقلال چنین فرصتی نداشته و اکنون امیر قلعه نویی و تیمش به دنبال تاریخ سازی هستند. با این حال شرایط 2 تیم در لیگ داخلی کشور خود بسیار متفاوت است. استقلال از 3 بازی گذشته خود در لیگ ایران تنها یک امتیاز گرفته است و با 15 امتیاز ششم است اما بوریرام با 64 امتیاز بر صدر جدول لیگ برتر تایلند تکیه زده و به نظر می رسد در نهایت قهرمانی این رقابت ها را از آن خود خواهد نمود.

گرچه بوریرام مدعی اصلی لیگ تایلند است و استقلال در 3 بازی گذشته خود فقط یک امتیاز گرفته است اما شرایط لیگ قهرمانان آسیا بسیار متفاوت با پیکارهای داخلی است. بازیکنان استقلال تا به اینجا نشان داده اند که در آسیا تیمی قدرتمند بوده و حریفان خود را به دردسر می اندازند. استقلال در تهران حریف تایلندی را با تمامی نفراتش شکست داد. همین رجحان با یک گل تا زمانی که دروازه استقلال مقابل بوریرام باز نگردد، برگ برنده این تیم است به همین دلیل طبیعی خواهد بود اگر مردان قلعه نویی در بوریرام ابتدا به فکر گل نخوردن باشند و در ادامه به فکر باز کردن دروازه حریف.

در مقابل بوریرام تایلند یا همان تندرهای جنگجو که در استادیوم آزادی هم نشان دادند که تحت تاثیر فضای استادیوم قرار نگرفته و بارها روی دروازه استقلال خطرساز شدند و این بار در خانه و مقابل چشمان طرفداران شان با تمام توان یکپارچه حمله خواهند بود. هرچند این حملات بی مهابا می تواند فرصت مناسب برای مهاجمان استقلال فراهم کند تا دروازه این تیم را باز نمایند اما در صورتی که منجر به شکستن خط دفاع استقلال و فروریختن دروازه این تیم گردد آن گاه می توان مانند سیل تیم قلعه نویی را با خود ببرد.

خبر خوش برای امیر قلعه نویی می تواند بازگشت خسرو حیدری به ترکیب تیم استقلال باشد. او که استقلال از غیبتش در دیدار مقابل پرسپولیس و ذوب آهن به اندازه کافی لطمه خورده است، طی روزهای اخیر در تمرینات شرکت نموده اما حضورش در دیدار مقابل بوریرام هنوز قطعی نیست. بازگشت او که در دیدار رفت دروازه حریف تایلندی را گگردده است، بخش عمده ای از مسائل تیم قلعه نویی را مرتفع خواهد نمود. استقلال در دیدار مقابل بوریرام درحالی به میدان می رود که سیاوش اکبرپور را در اختیار ندارد اما هاشم بیک زاده می تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

به هر صورت استقلال در یکی از حساس ترین ماموریت های تاریخی خود روز چهارشنبه به مصاف بوریرام خواهد رفت و اگر برنده این دیدار مردان امیر قلعه نویی باشند آنگاه می گردد به موفقیت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به قهرمانی امیدوار بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 296

به "مهار تندرهای بوریرام برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا، ماموریت تاریخی شاگردان قلعه نویی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار تندرهای بوریرام برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا، ماموریت تاریخی شاگردان قلعه نویی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید