ملاقات با آلمان از برنامه تدارکاتی تیم ملی بسکتبال باویلچر خارج شد

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، آلمان به عنوان یکی از حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در گروه دوم بازی های پارالمپیک 2020 معرفی شده است. این در حالی است که پیش از این ملاقات تدارکاتی با این تیم بخشی از برنامه های سرمربی تیم ملی کشورمان را پیش از اعزام به توکیو شامل می شد.

ملاقات با آلمان از برنامه تدارکاتی تیم ملی بسکتبال باویلچر خارج شد

عباس آقاکوچکی با لحاظ کردن سطح بالای بسکتبال با ویلچر در آلمان و به خصوص فعالیت بعضی از بازیکنان کشورمان به عنوان لژیونر در این کشور، رایزنی برای مهیا شدن شرایط سفر به آلمان و ملاقات با ملی پوشان آلمانی را برای مردادماه در برنامه قرار داده بود.

با توجه به قرعه کشی صورت گرفته برای مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک و همگروهی دو تیم ایران و آلمان اما آقاکوچکی به طور کلی قید مذاکره با آلمانی ها و پیگیری ملاقات تدارکاتی با ملی پوشان شان را زده است.

وی که پیش از این هم به دنبال مهیا کردن شرایط برای ملاقات با ترکیه بود، میخواهد روی همین برنامه متمرکز گردد تا شاگردانش بتوانند تا پیش از اعزام به توکیو، طی سفر به ترکیه چند ملاقات تدارکاتی در این کشور داشته باشند. این برنامه برای دهه سوم تیرماه پیش بینی شده و صحبت های اولیه آن هم به صورت غیررسمی به وسیله عباس آقاکوچکی با ترک ها صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک در بخش مردان با حضور 12 تیم برگزار می گردد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته توسط فدراسیون جهانی، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشوران در گروه دوم با استرالیا، آمریکا، بریتانیا، آلمان و الجزایر همگروه است.

در گروه اول هم کانادا، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، کلمبیا و ژاپن با هم ملاقات خواهند داشت.

در سرانجام مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک، چهار تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می گردد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا به واسطه صعود به ملاقات رده بندی صاحب سهمیه پارالمپیک شد. این تیم پس از یک دوره غیبت در پارالمپیک ریو هم شرکت داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1656

به "ملاقات با آلمان از برنامه تدارکاتی تیم ملی بسکتبال باویلچر خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با آلمان از برنامه تدارکاتی تیم ملی بسکتبال باویلچر خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید