رستوران های خوشمزه هند

به گزارش تاورنا، 4 رستوران معروف هند

هند کشوری بزرگ با ایالت ها، مذهب ها و فرهنگ های مختلفی است که این گستردگی باعث به وجود آمدن تنوع غذایی زیادی در این سرزمین شده است، طعم، مزه و رنگ منحصر بفرد این غذاها هر گردشگری را به سوی رستوران ها و غذاخوری های این کشور می کشاند تا تجربه ای ناب از طعم غذاهای آن داشته باشند، معمولا غذا در هند ارزان است اما در برخی از رستوران های لوکس خوب مسلما غذا گران است. با خبرنگاران همراه باشید چون می خواهیم تعدادی از بهترین رستوران های این کشور را به شما معرفی کنیم.

رستوران های خوشمزه هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

رستوران نیروس

این رستوران با غذاهای لذیذ خود برای بیش از 6 دهه رستورانی محبوب برای افراد مشهور بوده است. رستوران نیروس مورد تایید اداره گردشگری است و اگردر کتاب های راهنمای بین المللی و هندی نگاهی بیندازید حتما اسم آن را به عنوان یکی از رستوران های خوب پیدا می کنید. فضای داخلی مجلل و مطبوع این رستوران فضایی باغ گونه دارد و با نقاشی های دیواری هنرمند بین المللی ساتیش گوجرال به اوج زیبایی رسیده است، آینه های رنگی دیوارها و گنبد مرکزی آن فضای رستوران را احساس برانگیز نموده است. اولین رستوران جایپور است که در آن غذاهای چینی به روش دهه 1960 سرو می گردد ، رستوران نیروس برای غذا دادن به بیرون رستوران هم سرویس می گیرد و همه نوع کارت اعتباری را قبول می نماید، دلیل اصلی محبوبیت این رستوران مهمانواری و غذاهای عالی آن است و در آن غذاهای پر هوادار بین المللی، چینی، تاندوری و … سرو می گردد.

رستوران بخارا

بخارا در هتل های مجلل زنجیره ای دهلی هند شعبه دارد و در سال 1977 تاسیس شد، بخارا به معنای تنور داغ است چون این رستوران غذاها و مخصوصا کباب ها را در تنورهای سنگی مخصوص می پزد و آن ها بدون قاشق و چنگال سرومی شوند. بخارا در سال 2007 از نظر یک مجله انگلیسی بهترین رستوران آسیا و 37 امین رستوران جهان انتخاب شد و از سال 2002 تاکنون همواره در بین 50 رستوران برتر جهان بوده است. شخصیت های سیاسی معروف زیادی در این رستوران غذا خوردند و به افتخار آن ها غذاهای جدیدی در منوی این رستوران ایجاد شد. فضای زیبا و مجلل این رستوران در کنار کارمندان خوشرو و مهربان و غذاهای تندوری آن این رستوران را تبدیل به رستورانی محبوب نموده است.

رستوران ویلا مایا

رستوران ویلامایا رستورانی ییلاقی است که در تریواندروم هند قرار گرفته است این رستوران به عنوان دومین رستوران برتر هند و پانزدهمین رستوران آسیا انتخاب شده است. رستوران ویلا میلا راه زیادی را طی نموده تا بتواند بهترین مزه و خدمات را به مشتریان ارائه دهد. ویلا میلا غذاخوری های مجلل و شیک فضای باز و سر پوشیده دارد و برای مراسم و جشن های مختلف هم سفارش غذا می گیرد. غذاهای خوشمزه و خاص این رستوران به همراه محیطی با دکوراسیون خاص و زیبا، فضایی آرامش بخش و رمانتیک را برای گذراندن اوقاتی خوش فراهم نموده است.

رستوران اورینت اکسپرس

رستوران اورینت اکسپرس در شهر دهلی قرار گرفته است، اگر از آن کسانی هستید که رستورانی با فضایی خاص و متفاوت را دوست دارید حتما به این رستوران بیایید چون این رستوران شبیه قطار است و نورپردازی و دکوراسیون زیبای آن واقعا محیط زیبایی ایجاد نموده است و غذاهای هندی و بین مللی آن شما با هر سلیقه ای راضی خواهد نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 501

به "رستوران های خوشمزه هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های خوشمزه هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید