رضا بنفشه خواه به دست در دست می رود

به گزارش تاورنا، تهران (پانا) - برنامه دست در دست شنبه 8 خرداد میزبان رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می گردد.

رضا بنفشه خواه به دست در دست می رود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این روزها که اخبار تزریق واکسن کرونا به سالمندان و بازیگران پیشکسوت دنبال می گردد، رضا بنفشه خواه بازیگر نام آشنا و با تجربه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان دست در دست می گردد تا با سیاوش عقدایی مجری این برنامه درباره امیدواری و روشناییِ روزهای آینده و البته تجربه تزریق واکسن کرونا و موضوعات دیگر به گپ و گفت بپردازد.

بازی در آثار ماندگاری چون اجاره نشین ها، مردی که زیاد می دانست، شب دهم، مدرسه پیرمردها، لبه تیغ و ... همچنین سریال هایی مانند مش خیرالله صندوقچه اسرار،، مزد ترس، پهلوانان نمی میرند، روزگار جوانی، آژانس دوستی، و .... بخشی از کارنامه هنری این بازیگر محبوب و پدر دیگر بازیگر طناز کشورمان بیژن بنفشه خواه را تشکیل می دهد.

دست در دست یک شب نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می برند.

دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت آدینه ، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1671

به "رضا بنفشه خواه به دست در دست می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا بنفشه خواه به دست در دست می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید