سینما

برترین لپ تاپ های 2023؛ از حرفه ای تا اقتصادیبرترین لپ تاپ های 2023

در این مطلب قصد داریم برترین لپ تاپ های 2023 را به شما معرفی کنیم؛ لپ تاپ هایی که با توجه به دسته بندی های مختلف از جمله گیمینگ، رندرینگ، برنامه نویسی، طول عمر باتری و… انتخاب شده اند و در بازار ایران هم به راحتی یافت می شوند. بعلاوه همانطور که از تیتر مطلب...

6 آذر 1402

چرا تلویزیون های خمیده شکست خوردند؟

بعضی ایده ها بر روی کاغذ بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز به نظر می رسند اما در واقعیت اصلا با استقبال روبرو نمی شوند. تلویزیون های خمیده را هم می توان با همین جمله توصیف کرد. روزی روزگاری این نوع تلویزیون ها سروصدای زیادی به راه انداختند ولی خیلی زودتر...

25 شهریور 1402

بزرگترین گورستان هواپیمای جهان، ایستگاه آخر جنگنده های مشهور، عکس

گورستان هواپیمای دیویس مونتن آریزونا لقب بزرگ ترین انبار هواگرد در جهان را یدک می کشد و تماشای تصویرش از فضا تاییدکننده این ادعا است.

10 شهریور 1402

آقای بازیگر اشتباه می کند، چرا نباید ماشین های بنزینی قدیمی را نگه داشت؟

دیجیاتو نوشت: چند روز قبل بود که انتشار مقاله ای از روان آتکینسون درباره خودروهای برقی در نشریه گاردین سروصدای زیادی بر پا کرد. سایمون اوانز که از دست اندرکاران یکی از نهادهای مقابله با تغییرات اقلیمی است، با انتشار مقاله ای در گاردین پاسخ آقای آتکینسون...

27 خرداد 1402

در جلسه بشقاب پرنده های ناسا چه گذشت؟

دیجیاتو نوشت: ناسا پس از برگزاری اولین جلسه عمومی خود در مورد بشقاب پرنده ها، از جمع آوری اطلاعات برای تایید وجود آن ها خبر داد.

15 خرداد 1402

معرفی همراه اول به عنوان بهترین سرمایه گذار حوزه نوآوری

حرکت اول به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی شد.

20 اردیبهشت 1402

تسنیم: فیلم پرواز جنگنده سوخو، 35 در تهران ساختگی و جعلی است

تسنیم نوشت: فیلمی ساختگی و جعلی در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن یک جنگنده سوخو-35 روسی در آسمان تهران و مهرآباد در حال پرواز است.

29 فروردین 1402

طعنه عادل فردوسی پور به خانم بیکاز جام جهانی

بخش دوم مصاحبه عادل فردوسی پور و علیرضا جهانبخش منتشر شد و در بخشی از آن مجری برنامه فوتبال 360 کنایه جالبی به طرفدار زن جنجالی ایران در جام جهانی یا همان خانم بیکاز زد.

29 فروردین 1402

شهرام عبدلی در کمای عمیق است

پیگیری ها از آخرین شرایط شهرام عبدلی نشان می دهد وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه یا ای سی یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به سر می برد و سطح هوشیاری این بازیگر نسبت به دیشب اندکی بهتر شده است.

1 اسفند 1401

دانستنی های جالب از جمهوری خود مختار نخجوان

جمهوری خود مختار نخجوان از قدیمی ترین شهرهای آذربایجان است که با ایران مرز مشترک دارد و هم اکنون به یکی از پاتوق های ایرانیان برای سفر تبدیل شده. تاریخ تاسیس این شهر به 1500 سال قبل از میلاد باز می شود، شهریست که با افسانه ها در آمیخته و طبق نوشته های افسانه...

18 دی 1401

راهنمای خرید برترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران

انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند نیازمند آنالیز پارامترهای متعددی است که یکی از مهم ترین این موارد بودجه در نظر گرفته شده شماست. در این مقاله به معرفی و آنالیز برترین گوشی با بودجه 4 میلیون تومان خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید گوشی در این رنج قیمتی را دارید،...

14 آذر 1401

مقاله مجله فوربز درباره انگیزه آمریکا از ایجاد آشوب در ایران

مجله آمریکایی فوربز در مقاله ای انگیزه اصلی آمریکا از ایجاد آشوب ها در ایران را به نمایش گذاشت.

10 آبان 1401

شکایت شهرداری تهران از یک بازیگر زن سینما ، انتشار شایعه مبتـذل درباره دختـران ایرانی به نقل از زاکانی

سخنگوی شهردای تهران از شکایت اداره کل حقوقی شهرداری تهران از سمانه پاکدل بازیگر زن ایرانی بابت نشر اکاذیب علیه علیرضا زاکانی، شهردار تهران اطلاع داد.

28 مهر 1401

امین تارخ درگذشت

امین تارخ متولد مرداد ماه سال 1332 در دهه 50 از دانشکده هنر های نمایشی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و در طول حدود نیم قرن فعالیت در عرصه بازیگری نقش های ماندگاری را در سینما، تئاتر و تلویزیون خلق کرد.

4 مهر 1401

اصغر یوسفی نژاد دچار خونریزی مغزی شد ، دعا کنید ...

اصغر یوسفی نژاد کارگردان، نویسنده و منتقد سینما بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده است.

13 شهریور 1401

ویدئویی از گردباد جنوب کارولینا در داخل ماشین

اعضای یک خانواده با اتومبیل خود از دل گردباد عبور کردند.

4 تیر 1401

سریال شوالیۀ ماه؛ داستان ابرقهرمان نو مارول

صد سال پیش ادوین هابل ثابت کرد که جهان ما در حال توسعه است. اما آن موقع هیچ کس فکرش را نمی کرد که صد سال بعد جهانی به وجود خواهد آمد که توسعهش خیلی سریع تر از این ها خواهد بود! همین الان چندین پروژه مربوط به جهان مارول در مراحل مختلف تولید هستند؛ از جمله...

4 خرداد 1401

طرز تهیه سوپ جو؛ پیش غذایی ساده و لذیذ

با طرز تهیه سوپ جو، پیش غذایی لذیذ و ساده برای روزهای سرد سال آشنا شوید و آن را برای مهمانی یا یک شام سبک سرو کنید.

8 اردیبهشت 1401

عکس صبا راد و شوهرش در شمال

صبا راد که آخر هفته به شمال سفر نموده عکس و استوری هایی از سفر خود در اینستاگرام منتشر کرد.

7 اردیبهشت 1401

با 13 جاذبه گردشگری کمتر شناخته شده پاریس آشنا شوید

پاریس، مرکز جادویی فرانسه و قطب فرهنگ و گردشگری، علاوه بر جاذبه های دیدنی مشهور، دارای مکان های دیدنی بسیاری است که از زیر رادار بسیاری از گردشگران دور مانده اند.

13 اسفند 1400
تعداد: (146)