شهرام عبدلی در کمای عمیق است

به گزارش تاورنا، پیگیری ها از آخرین شرایط شهرام عبدلی نشان می دهد وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه یا ای سی یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به سر می برد و سطح هوشیاری این بازیگر نسبت به دیشب اندکی بهتر شده است.

شهرام عبدلی در کمای عمیق است

به گزارش ایرنا، علیرغم کنترل بودن شرایط قلب و عروق، شهرام عبدلی در حال حاضر به علت درگیری ارگان های حیاتی مغزی شرایط غیرقابل پیش بینی دارد.

عبدلی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه (ای سی یو) بیمارستان قائم مشهد به سر می برد، ضربان قلب این بازیگر برقرار است. اما شرایطش ناپایدار است و در کمای عمیق بسر می برد. عمل جراحی اولی که بر روی مغز او صورت گرفته موفقیت آمیز بوده و باید صبر کنیم تا تعیین گردد احتیاج به عمل جراحی بعدی دارد یا خیر.

بنا بر پیگیری ها شرایط شهرام عبدلی از لحظه ورود به بیمارستان وخیم بوده است. پس از ورود پزشکان سی تی اسکن مغز را انجام داده و متوجه شده اند که او خونریزی مغزی دارد.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته -28 بهمن ماه- دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر 46 ساله برای بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی با عنوان آسوده باش به همراه فاطمه گودرزی و نفیسه روشن راهی شهر مشهد بوده و حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی روبرو شده است.

حدود 20 روز است که فیلمبرداری سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار با موضوع حضرت رضا (ع) در مشهد شروع شده است.

شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل های طرقبه مشغول استراحت بوده است، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان قائم مشهد منتقل می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2208

به "شهرام عبدلی در کمای عمیق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرام عبدلی در کمای عمیق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید