رقابت های جهانی چین با قوانین جدید برگزار می گردد

به گزارش تاورنا، فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو گفت: مسئولیت سنگینی را قبول کردم و آنقدر درگیر تالو شدم که روز و شب ندارم.

رقابت های جهانی چین با قوانین جدید برگزار می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، فرشاد عربی در گفت وگو با میزان، در مورد نتایج تیم تالوی نوجوانان و جوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: رقابت نزدیک و بسیار حساسی در بخش تالو وجود داشت و سطح فنی مسابقات نسبت به ادوار گذشته بسیار بالا رفته بود و خوشحالم که با کسب یک طلا، یک نقره و 4 برنز نسبت به دوره گذشته عملکرد بهتری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد فنی تالوکاران ایران رضایت دارد، اضافه کرد: به جرات می گویم بعضی از تالوکاران از تمرینات هم بهتر بودند و این موضوع من را به آینده این جوانان امیدوار کرد. البته تالو در قاره آسیا و در سطح دنیا پیشرفت بسیار زیادی داشته و ما هم باید کوشش خود را برای رسیدن به موفقیت چند برابر کنیم.

سرمربی تیم ملی تالو در مورد شرایط تیم بزرگسالان توضیح داد: چهارمین مرحله اردوی خود را پشت سر می گذاریم. یک تیم خوب در بخش دوئلین داریم، اما در بخش تالو باید شرایط را بسنجیم تا در نهایت تصمیم بگیریم با چند نفر به رقابت های دنیای اعزام شویم.

عربی ادامه داد: تالو در رقابت های دنیای چین با قوانین جدید برگزار می گردد و پیچیدگی های خاص خودش را دارد. تیمی دارم که اکثر بازیکنانم از رده جوانان به بزرگسالان آمدند و بعضی از آنها تا به حال مسابقات دنیای را تجربه نکردند، اما روی آنها کار می کنیم تا پیشرفت نمایند.

سرمربی تیم ملی تالو در واکنش به این سوال که آیا فکر می کرد راهنمایی این تیم تا این حد سخت باشد، گفت: مسئولیت سنگینی را قبول کردم و آنقدر درگیر کار شدم که روز و شب ندارم. بیشتر تالوکاران قدیمی یا مصدوم شدند و یا خداحافظی کردند و ووشوی ایران در این بخش دچار بحران شده بود و من آمدم تا با جوانگرایی خون تازه ای در رگ های تالو جاری کنم. با تمام این ها کار بسیار سختی دارم و شرایط از آنچه فکر می کردم سخت تر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 285

به "رقابت های جهانی چین با قوانین جدید برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های جهانی چین با قوانین جدید برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید