سفر به فیروزکوه ممنوع شد

به گزارش تاورنا، فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی این شهرستان نارنجی شد، از مسافران نوروزی می خواهیم از سفر به این شهرستان خودداری نمایند.

سفر به فیروزکوه ممنوع شد

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم مهری در این باره گفت: از روز گذشته رنگ بندی کرونایی شهرستان فیروزکوه به نارنجی تغییر کرد و اعضای ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

وی اضافه نمود: اولین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان در اولین روز سال جدید تشکیل شد و تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از سفر اجرایی و عملیاتی شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: شرکت مخابرات نیز با ارسال پیغام های هشداری از شهروندان خواستند در خانه بمانند و همچنین تا اطلاع ثانوی نمازجمعه و مراسم اعیاد شعبانیه در این شهرستان تعطیل شد.

وی اعلام نمود: با توجه به اینکه شهرستان های پردیس و دماوند نیز در شرایط ناپایدار قرار دارند از ستاد مقابله با کرونا استان تهران درخواست داریم تمهیدات تردد خودرو ها را از خروجی شهر تهران اجرا نمایند.

مهری تاکید نمود: با توجه به اینکه فیروزکوه نقطه اتصال استان های مازندران و سمنان است از اعضای ستاد مقابله با کرونا این استان ها خواستیم ممنوعیت تردد خودرو ها را خروجی این 2 استان به سمت فیروزکوه اجرایی نمایند.

شهرستان فیروزکوه با 34 هزار نفر جمعیت در شمال شرق تهران واقع شده است.

این شهرستان نقطه اتصال استان های سمنان، مازندران و تهران است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1549

به "سفر به فیروزکوه ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به فیروزکوه ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید