سنندج میزبان مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال کشور شد

به گزارش تاورنا، سید صباح قریشی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دور رفت و برگشت مرحله نخست پلی آف رقابت های لیگ دسته یکم باشگاه های کشور بین تیم های گروه الف و ج منطقه شمال طی روزهای هفتم لغایت نهم اسفندماه به مدت سه روز در شهرهای سنندج و اسدآباد برگزار می گردد.

سنندج میزبان مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال کشور شد

وی اضافه نمود: خانه بسکتبال کردستان در اولین ملاقات خود، ساعت 17 روز پنجشنبه هفتم اسفندماه در سنندج به مصاف تیم خانه بسکتبال قم می رود و پاس کامیاران دیگر نماینده استان نیز ساعت 15 روز پنجشنبه هفتم اسفند در همدان به مصاف تیم مهرام تهران می رود.

قریشی گفت: با انتها رقابت های مرحله گروهی لیگ یک در گروه های چهارگانه شمال 16 تیم به مرحله نخست پلی آف راه یافتند که این تیم ها در دو مسابقه رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت و در انتها هشت تیم پیروز به مرحله بعدی پلی آف راه پیدا خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در مرحله اول پلی آف اول و ملاقاتهای نخست خانه بسکتبال کردستان با خانه بسکتبال قم، خانه بسکتبال کرمانشاه با بانی نو تهران، مهرام تهران با پاس کامیاران، مدرسه بسکتبال آتشی با خانه بسکتبال اسدآباد، نبوغ اراک با ملوان بندرانزلی، خانه بسکتبال صومعه سرا با آویژه صنعت پارسا، شهرداری نوین گرگان با عقاب تهران و خانه بسکتبال خراسان با دانش فراز البرز ملاقات خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1510

به "سنندج میزبان مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنندج میزبان مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید