سکته در وسط زمین: عیادت دشان از بازیکن جوان

به گزارش تاورنا، ژان پیر هشتم ژانویه در دیداری محبت آمیز برای تیم زیر 16 سال برتینی به میدان رفت و در جریان این بازی دچار حمله قلبی شد.

سکته در وسط زمین: عیادت دشان از بازیکن جوان

یکی از بازیکنان در زمین که به یاری های اولیه آشنا بود سریعا به یاری او آمد تا زمانی که نیروهای متخصص خودشان را برسانند و این حرکت بدون شک باعث نجات زندگی او شد. او سپس به بیمارستان فرستاده شد و تحت عمل جراحی نهاده شد و حالا خطر از او دور شده است.

این اتفاق با دیداری غیرمنتظره برای این بازیکن همراه بود که لبخند را به لبش برگرداند. او پس از انجام عمل جراحی قلب با دشان روبرو شد که برای عیادت از او به بیمارستان آمده بود.

مدیران باشگاه برتینی از تماشای این تصویر به وجد آمدند و از پیر خواستند که با انتشار آن در شبکه های اجتماعی این باشگاه موافقت کند. آنها بعلاوه از بازیکنی که پیش از رسیدن پزشکان به پیر یاری نموده بود تشکر کردند و با انتشار پستی اعلام کردند که اگر به خاطر او نبود، شاید این بازیکن جوان حالا زنده نمانده بود. هنوز هم تعیین نیست که آیا او قادر است بار دیگر به فوتبال برگردد یا خیر.

دشان که همواره از بیمارستان نکر بازدید می نماید در این باره گفت: من همواره حساسیت خاصی درباره بیماران جوان دارم. اگر حضورم من بتواند یاریی به بیمارستان بکند، بسیار خوب است. فکر می کنم تماشا این بچه ها برای من لذت بخش تر است تا تماشا من برای آنها. آنها همواره انگیزه بسیاری برای جنگیدن در شرایط سخت دارند. این باعث می گردد که شما هم از مسائل خودتان کمتر گلایه کنید.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2193

به "سکته در وسط زمین: عیادت دشان از بازیکن جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته در وسط زمین: عیادت دشان از بازیکن جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید