صادقی: حریف دست و پا بسته ای نیستیم، امیدوارم در عربستان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم

به گزارش تاورنا، عضو تیم ملی هندبال گفت: هر چه هندبالیست های ما چه در بخش زنان و چه مردان در میادین بین المللی حضور داشته باشند قطعا پیروز تر خواهیم بود.

صادقی: حریف دست و پا بسته ای نیستیم، امیدوارم در عربستان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم

به گزارش خبرنگاران، افشین صادقی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی هندبال گفت: پنجمین اردوی تیم ملی را در تهران پشت سر می گذاریم. از فدراسیون تشکر می کنم چرا که برای ما یک تورنمنت خیلی خوب در قطر را فراهم کردند و این شانس خوبی بود تا با تیم های خیلی خوبی همانند قطر که نایب قهرمان دنیا و اول آسیا و عربستان که میزبان مسابقات این دوره است و سرمایه گذاری خوبی در این رشته داشته، بازی کنیم. کویت که بعد از چندین سال دوباره جواز حضور بین المللی را کسب نموده بود و برابر این تیم هم بازی کردیم.

وی تاکید نمود: تورنمنت دیگری در کشور اسپانیا در پیش داریم که با سه کشور لهستان، ژاپن و اسپانیا که در هندبال جزو ابر قدرت ها و صاحب سبک هستند بازی خواهیم داشت. این مسابقات برای هندبالیست های ما بسیار خوب است و خیلی برای پیشرفت تیم ملی خوب است. هر چه هندبالیست های ما چه در بخش زنان و چه مردان در میادین بین المللی حضور داشته باشند قطعا پیروز تر خواهیم بود. مسابقات دنیای یعنی دیده شدن و دیدیم که زنان هندبال ایران در دنیا دیده شد.

صادقی گفت: امیدوارم ما هم بتوانیم در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در عربستان کسب سهمیه کنیم و راهی مسابقات دنیای شویم و هندبال ایران را دوباره به جایگاه اصلی خود باز گردانیم.

وی در خصوص غیبت بعضی از لژیونرها در مسابقات قهرمانی آسیا به ویژه الله کرم استکی اضافه کرد: نماد هندبال ایران الله کرم استکی است، وی نامش و خودش به تنهایی یک وزنه برای هندبال ایران در آسیا است. استکی به علت شرایط نامناسب بدنی و مصدومیت خودش تصمیم گرفت از تیم ملی کنار برود. این یک فرصت برای جوان ها است که جا پای این بازیکن بزرگ بگذارند. قطعا ما استکی را در سال های آینده خواهیم داشت.

صادقی در خصوص اینکه حضور و نام استکی رقبا را به تکاپو می اندازد، گفت: من در لیگ کویت مشغول بازی هستم و بارها بازیکنان آن کشور از من در خصوص حضور برادران استکی، سعید حیدری راد، موسوی و .. در مسابقات قهرمانی آسیا سوال کردند و معتقدند اگر ایران با ترکیب کامل به عربستان برود کشورهای عربی شانسی برای مقام ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس کسب سهمیه دنیای را داریم، تاکید نمود: خیلی سخت است، تنها 5 تیم جواز دنیای می گیرند، برای المپیک هم تنها یک سهمیه از آسیا داریم. برای کسب این مجوزها کشورهای آسیایی مثل عربستان، بحرین، کویت کوشش می نمایند. ما هم کوشش خود را می کنیم از پیش باخته نمی رویم. همه بازی ها حتی اندونزی و استرالیا برای ما حکم فینال را دارد. ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم و مطمئن باشید با همه قوا و با تمام انگیزه راهی مسابقات می شویم و کسب سهمیه می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1956

به "صادقی: حریف دست و پا بسته ای نیستیم، امیدوارم در عربستان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: حریف دست و پا بسته ای نیستیم، امیدوارم در عربستان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید