عمان از سوریه در مواجهه با توطئه های مختلف حمایت می نماید

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، حموده صباغ رئیس مجلس سوریه با ترکی بن محمود البوسعیدی سفیر مسقط در دمشق ملاقات و تبادل نظر کرد. دو طرف در جریان این ملاقات در مورد آخرین تحولات منطقه تبادل نظر کردند.

عمان از سوریه در مواجهه با توطئه های مختلف حمایت می نماید

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

بر اساس این گزارش، مقامات سوری و عمانی در جریان ملاقات مذکور همچنین در مورد راهکارهای تقویت روابط دوجانبه در عرصه های گوناگون بحث و گفتگو کردند. صباغ و البوسعیدی در این ملاقات بر لزوم تقویت روابط دو طرف در تمامی زمینه ها تأکید کردند.

در این ملاقات، سفیر مسقط در دمشق خطاب به رئیس مجلس سوریه بیان کرد: عمان آماده است تا روابط خود با سوریه در عرصه های گوناگون را تحکیم بخشد. ما خواهان آن هستیم تا دو کشور دوست و برادر روابط گسترده تری داشته باشند.

سفیر عمان در سوریه در ادامه با اشاره به توطئه های مختلف علیه دمشق، تأکید کرد: ما می خواهیم اعلام کنیم که در مقابله و مواجهه با توطئه گری ها علیه سوریه در کنار این کشور می ایستیم؛ کما اینکه تا به امروز نیز از دمشق در برابر این توطئه ها حمایت نموده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: امروز جهانیان می دانند که در سوریه چه می گذرد و چه توطئه هایی علیه آن تدارک دیده می گردد. ملت عمان با ملت دوست و برادر سوریه به دلیل مواجهه آن با جنگ، تحریم و محاصره ظالمانه، اعلام همبستگی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1284

به "عمان از سوریه در مواجهه با توطئه های مختلف حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان از سوریه در مواجهه با توطئه های مختلف حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید