(عکس) عصبانیت عابدزاده از سرقت مغازه و خانه اش؛ سارق را بگیرم دستش را قطع می کنم!

به گزارش تاورنا، طبیعی است که وقتی روزی بین اهالی فوتبال در جهان به عنوان روز دروازه بان نامگذاری شده باشد، خیلی از هواداران فوتبال یاد احمدرضا عابدزاده بیفتند و این روز را به کاپیتان سابق تیم ملی تبریک بگویند. منتهی یک اتفاق عجیب در روز موسوم به دروازه بان زندگی عابدزاده را تحت تاثیر قرار داده است.

(عکس) عصبانیت عابدزاده از سرقت مغازه و خانه اش؛ سارق را بگیرم دستش را قطع می کنم!

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عابدزاده که چند سال قبل اعلام نموده بود دستکش های دروازه بانی اش در جام جهانی 1998 مورد سرقت قرار گرفته، حالا بار دیگر اسیر سارقی از خانه اش شده است. او در این خصوص می گوید: ملک من 4 قفل دارد، 4 تا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده اند و کلی وسیله و جعبه هایی که لباس ها، گرمکن، کفش ها، عکس ها و... زمان بازیگری ام داخل شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می شود را به سرقت برده اند. یک روز بعد هم لوستر های مغازه ام را سارقیده اند.

سرقت به فاصله یک روز از خانه و مغازه عقاب فوتبال ایران اتفاق عجیبی به نظر می رسد. البته عابدزاده اعتقاد دارد که این سارق ها سابقه دار هستند و عدم برخورد با آن ها سبب شده تا به کارشان ادامه دهند و به سرقت دست بزنند. این جملات شماره یک محبوب فوتبال ایران را بخوانید: چرا سارقی که 10 پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می شود؟ آقایان مسئول که می دانند این فرد باز هم سارقی می نماید چرا دست این ها را قطع نمی نمایند؟ صریحا می گویم اگر سارقی را در ملکم بگیرم خودم مچ او را قطع می کنم. گفتم که بعدا نگویید عابدزاده آدم بدی بود.

سرقت از خانه و مغازه عابدزاده در شرایطی که تقریبا افرادی که در نزدیکی این اماکن سکونت داشته باشند می دانند آن ها متعلق به این دروازه بان افسانه ای است، عجیب به نظر می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 821

به "(عکس) عصبانیت عابدزاده از سرقت مغازه و خانه اش؛ سارق را بگیرم دستش را قطع می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) عصبانیت عابدزاده از سرقت مغازه و خانه اش؛ سارق را بگیرم دستش را قطع می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید