غیبت علیرضا نصرآزادانی در مسابقات تکواندوی چین به خواست خود او بود

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: علیرضا نصر آزادانی، عضو تیم ملی کیوروگی ایران به خواست خود به مسابقات تکواندو جایزه بزرگ چین نرفت و عدم انتخاب وی برای این مسابقات شایعه است.

غیبت علیرضا نصرآزادانی در مسابقات تکواندوی چین به خواست خود او بود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مسعود مردانی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، درباره عدم حضور علیرضا نصر آزادانی، بازیکن ملی پوش اصفهانی تکواندو کشور در مسابقات جایزه بزرگ تکواندو چین اظهار کرد: برخی از سایت های خبری خبر انتخاب نشدن و انصراف دادن نصر برای این مسابقات را بیان می نمایند اما این مسئله شایعه ای بیش نیست و بدون شک، ما شاهد حضور وی در مسابقات کره هستیم.

وی توضیح داد: فدراسیون دنیای برای سال 2014 میلادی 4 مرحله از مسابقات گزینشی المپیک را برنامه ریزی نموده که نخستین مرحله آن، مسابقات جایزه بزرگ چین است، که از تاریخ 13 تا 15 تیرماه به میزبانی چین برگزار می گردد.

دبیر هیئت تکواندو اصفهان بیان نمود: این مسابقات در چهار وزن المپیکی برگزار می گردد و هر کشور می تواند 2 تکواندوکار که دارای رنکنیگ زیر 31 دنیا باشند، را به چین اعزام کند.

وی بیان نمود: از 20 تا 25 تیرماه، مسابقات قهرمانی آزاد تکواندو به میزبانی شهر گینگجو کره برگزار می گردد که تیم ملی با 7 تکواندوکار در این رقابت ها حضور پیدا می نماید.

مردانی اظهار داشت: ابوالفضل یعقوبی، فرزان عاشورزاده، علیرضا نصرآزدانی، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی، احمد محمدی و مرتضی شیری تکواندو کاران حاضر در این مسابقات هستند، که مسئولیت راهنمایی این تیم بر عهده بی ژن مقانلو است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 440

به "غیبت علیرضا نصرآزادانی در مسابقات تکواندوی چین به خواست خود او بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت علیرضا نصرآزادانی در مسابقات تکواندوی چین به خواست خود او بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید