فارس من، حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات امکان پذیر است

به گزارش تاورنا، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشجویان درباره حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات نگرانی نداشته باشند چون نظر دانشگاه و وزارت علوم در این زمینه مساعد بوده و انجام این کار امکان پذیر است.

فارس من، حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع نیم سال تحصیلی را بدون احتساب سنوات حذف کنید را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در این زمینه گفت: با توجه به نظر مساعد وزارت علوم و دانشگاه حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات برای دانشجویانی که دچار مسائل خاص هستند امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: دانشجویان درباره حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات نگرانی نداشته باشند چون نظر دانشگاه و وزارت علوم در این زمینه مساعد بوده و انجام این کار امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کمیسیون موارد خاص می تواند برای حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات دانشجویان یاری کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1035

به "فارس من، حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، حذف نیم سال تحصیلی بدون احتساب سنوات امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید