فقط اسم فوتبال حرفه ای را یدک می کشیم، فکری برای موفقیت استقلال به زمان احتیاج دارد

به گزارش تاورنا، پیشکسوت تیم استقلال گفت: محمود فکری برای آنکه در استقلال پیروز باشد باید زمان و حمایت کافی داشته باشد.

فقط اسم فوتبال حرفه ای را یدک می کشیم، فکری برای موفقیت استقلال به زمان احتیاج دارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، باشگاه استقلال در فصل جاری با محمود فکری برای راهنمایی تیم فوتبالش به توافق رسید و باید دید این مربی که زمانی در قامت کاپیتان آبی پوشان پیروزیت هایی در کنار سایر اعضای تیم رقم زد، می تواند در کسوت سرمربی نیز در این باشگاه نتایج خوبی کسب کند.

محمدرضا مهرانپور در مورد انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران عنوان نمود: باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی فصل بعد استقلال تعیین می شد. خوشبختانه با انتخاب فکری این رخ داده و حالا فردی که از خانواده استقلال است و سالیان زیادی برای این تیم بازی نموده به عنوان سرمربی مسئولیت مهمی را قبول نموده است.

وی ادامه داد: فکری در زمانی که بازیکن بود با جان و دل و بدون چشمداشت در اختیار استقلال بود. قطعاً در قامت سرمربی نیز کوشش خواهد نمود تا بتواند برای تیمی که آن را دوست دارد، پیروزیت رقم بزند. انتظار از محمود فکری قطعاً بیش از گذشته خواهد بود چراکه او پیش از این در تیم هایی مربیگری نموده که به اندازه استقلال طرفدار نداشتند. ضمن احترام به این تیم ها شرایط مربیگری در استقلال متفاوت با دیگر تیم هایی بوده که فکری در آنها حضور داشته است.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به شکسته شدن شیشه خودروی محمود فکری پس از قبول سرمربیگری استقلال بیان نمود: ما فقط اسم فوتبال حرفه ای را یدک می کشیم. چنین رفتارهای غیرحرفه ای باعث ماندگاری تلخی های فوتبال می گردد. بعضی طرفداران تصمیمات غلطی می گیرند و به تیم ها آسیب می زنند. با چنین رفتارهایی تیم ها وارد حاشیه خواهند شد. باید بپذیریم عظیمترین مربیان هم به رغم نتیجه دریافت در تیم هایشان ترجیح داده اند تا به تیم دیگری بروند.

وی تأکید کرد: سرمربی آزاد است تا تیمش را انتخاب کند. شاید نوع جدا شدن فکری روی تماشاگران نساجی تأثیر منفی گذاشته و آنها با حضور این مربی به آینده تیمشان امیدوار بودند ولی باید این واقعیت در فوتبال ما جا بیفتد که امکان جدایی مربی در هر زمانی وجود دارد. ضمن اینکه فیفا این اجازه را به مربیان داده تا با رعایت کردن مفاد قرارداد از تیمی که در آن حضور دارند، جدا شوند. فکری خارج از قانون عمل ننموده و مسئله ای برای نشستن روی نیمکت استقلال نخواهد داشت.

مهرانپور در مورد شرایط نابسامان مدیریت باشگاه استقلال گفت: وقتی پدر یک خانواده مشکل داشته باشد قطعاً آن خانواده در شرایط سختی قرار گرفته است. کسی که به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب می گردد نباید اتفاقات درون باشگاهی را علنی کند. لوئیز سوارز یکی از بازیکنان عظیم فوتبال جهان است و وقتی از بارسلونا با اشک جدا شد کسی شیشه خودرو او یا مدیری را نشکست. ولی ما عادت نموده ایم به زور همه چیز را به دست آوریم و در بسیاری مواقع هم ناکام هستیم.

وی اضافه نمود: مدیران ناشی، کار نابلد که عدم اشراف به امور ورزشی دارند، باعث می شوند تا چند سال آینده تاوان جدایی شان را مدیران بعدی بپردازند. احمد سعادتمند شاید در دیگر صندلی هایی که مدیریت نموده پیروز بوده ولی مدیر ورزشی نبوده است. در نتیجه استقلال دچار مشکل شد و من امیدوارم وزارت ورزش با تفکر نفر اول باشگاه استقلال را پس از جدایی سعادتمند انتخاب کند.

مهرانپور تأکید کرد: وقتی که مدیریت اشتباه کند مسائل به دیگر بخش های باشگاه سرایت می نماید، بدهی ها اضافه نموده می گردد و شاهد رفتارهای غیرمنطقی هستیم. اگر مربی و بازیکن ضعیف عمل نمایند جریمه می شوند. این اتفاق برای طرفداران نیز رخ می دهد و آنها نیز از تماشای دیدارهای تیمشان محروم می شوند ولی مدیر باید کجا جوابگوی اشتباهات خود باشد. متأسفانه شاهد این هستیم که بعد از مدیریت ضعیف در باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس مدیران ترفیع می گیرند و در موقعیت بهتری مشغول به کار می گردد. امیدوارم با مدیرانی که به باشگاه ها لطمه می زنند، برخورد قانونی گردد.

وی یادآور شد: محمود فکری باید فرصت داشته باشد تا بتواند در استقلال نتیجه بگیرد. نباید پس از مدتی کوتاه به فکر برکناری اش باشیم. امیدوارم فکری که عاشق استقلال است بتواند در این تیم پیروز گردد و بدون شک با حمایت تمام قد از این مربی که حاضر است برای پیروزیت استقلال زحمات زیادی بکشد روزهای خوشی برای آبی پوشان رقم خواهد خورد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1245

به "فقط اسم فوتبال حرفه ای را یدک می کشیم، فکری برای موفقیت استقلال به زمان احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط اسم فوتبال حرفه ای را یدک می کشیم، فکری برای موفقیت استقلال به زمان احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید