استقلال تاکتیکی برای گلزنی نداشت، مجیدی برابر پدیده هوشیار باشد

به گزارش تاورنا، سعید مراغه چیان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیروزی ضعیف استقلال برابر نود ارومیه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: چنین اتفاقی در تمام جهان و بازی های جام حذفی رخ می دهد. با توجه به اینکه نود ارومیه در لیگ دو بازی می کرد، استقلال این تیم را دستکم گرفته بود و فکر می کرد به راحتی می تواند حریف را شکست دهد. سرمربی آبی پوشان از ذخیره هایش استفاده کرد که این کار او یک اشتباه بود.

استقلال تاکتیکی برای گلزنی نداشت، مجیدی برابر پدیده هوشیار باشد

وی تأکید کرد: مجیدی می توانست از بازیکنان خارجی اش استفاده کند البته ارنجی که به زمین فرستاد کاملاً اشتباه بود و تعویض های خوبی هم انجام نداد. متأسفانه استقلال جز سانتر کردن، هدف دیگری نداشت و ما در طول 120 دقیقه تاکتیکی از تیم ندیدیم که بتواند باعث باز شدن دروازه حریف گردد ضمن اینکه دروازه بان نود ارومیه هم فزونین بازیکن زمین بود و توانست روز خوبی را برابر استقلال داشته باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نود ارومیه 120 دقیقه مقابل استقلال تدافعی بازی کرد و آبی پوشان نتوانستند مقابل این تیم تاکتیکی برای گلزنی داشته باشند که بتوانند دروازه حریف را باز نمایند و این یک معضل بزرگ برای استقلال در آینده خواهد بود البته تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند، انگیزه های بالایی دارند. همانطور که در گذشته شاهد بودیم تیم قشقاقی شیراز توانست پرسپولیس را از گردونه رقابت ها حذف کند.

وی در مورد صحبت های فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه به بازیکنانش استراحت داده تا دچار مصدومیت نشوند، گفت: این حرف منطقی نیست اگر به جای نود ارومیه با یک تیم لیگ فزونی بازی داشتند، باز هم به هفت بازیکنش استراحت می داد؛ درحالی که می توانست از نفرات اصلی در نیمه اول استفاده نموده و با زدن چند گل در نیمه دوم به آنها استراحت دهد. کار مجیدی اشتباه بود و برای مرحله بعد نباید دست به چنین کاری بزند.

مراغه چیان با انتقاد از عملکرد بازیکنان و نگرانی طرفداران استقلال گفت: فکر می کنم بیشتر از هر کسی، این طرفداران هستند که برای بازی ضعیف استقلال زجر کشیدند. برخی حتی تا مرز سکته هم پیش رفتند و قبلاً هم شاهد بودیم که به علت بازی بد آبی پوشان، برخی از طرفداران سکته نموده و جان خود را از دست دادند. درست است که مجیدی از طرفداران عذرخواهی کرد اما اگر بازی را واگذار می کرد، چه جوابی برای آنها داشت؛ طرفدارانی که تنها دلخوشی شان موفقیت استقلال است، وقتی چنین نمایش ضعیفی را از تیمشان می بینند، به شدت ناراحت شده و نگران تیمشان می شوند. بازیکنان استقلال باید مسرور باشند که روز گذشته طرفداران در استادیوم نبودند. شاید اگر آنها در استادیوم حضور داشتند، شرایط به گونه دیگری رقم می خورد و اعتراض طرفداران می توانست برای بازیکنان دردسرساز گردد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد ملاقات روز آدینه آبی پوشان برابر شهرخودروی مشهد گفت: این بازی دلچسب نبود و استقلال به زور توانست به پیروزی دست پیدا کند البته شهر خودرو هم شرایط خوبی در جدول ندارد. با توجه به اینکه آنها در پایین جدول هستند، می خواهند در مشهد استقلال را شکست داده و موقعیت خود را بهبود ببخشند. مجیدی هم باید هوشیار باشد و با تمام قوا مقابل حریف به میدان برود تا بتواند با این پیروزی، صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

وی در انتها گفت: بازی استقلال بار فنی نداشت، تاکتیکی از این تیم ندیدیم و تنها شاهد یک بازی سردرگم بودیم. مجیدی باید هر چه زودتر این مشکل را رفع کند زیرا در ملاقاتهای آینده تیم های جام حذفی به مراتب قوی تر از نود ارومیه هستند و یک اشتباه باعث خواهد شد تا آبی پوشان به راحتی از جام حذفی کنار بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1950

به "استقلال تاکتیکی برای گلزنی نداشت، مجیدی برابر پدیده هوشیار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تاکتیکی برای گلزنی نداشت، مجیدی برابر پدیده هوشیار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید