فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: باید بازیکنانم را می کُشتم اما تشویق شان کردم

به گزارش تاورنا، لوئیس انریکه می گوید به خاطر عملکرد بد بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا در نیمه اول بازی مقابل تیم ملی فوتبال انگلیس، آنها سزاوار مؤاخذه بودند.

فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: باید بازیکنانم را می کُشتم اما تشویق شان کردم

به گزارش خبرنگاران، روند خوب تیم ملی اسپانیا و پیروزی های متوالی این تیم انتها شب گذشته (دوشنبه) با باخت خانگی 3 بر 2 این تیم مقابل انگلیس انتها یافت. اسپانیا در حالی این بازی را باخت که تا دقیقه 58 از میهمان خود 3 بر صفر عقب بود.

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این بازی به سؤالات خبرنگاران درباره موضوعات مختلف پاسخ داد.

او نخست درباره داوری مسابقه گفت: من تمایلی به قضاوت درباره عملکرد داوران ندارم. آنها کار بسیار سختی دارند و باید به تصمیم شان احترام گذاشت.

انریکه درباره نیمه اول بازی هم گفت: نیمه اول افتضاح بودیم. پرس حریف ما را خسته کرد. گل اول آنها هم ما را کشت. ما مرتکب اشتباهات فردی فراوانی شدیم. زمانی که نتیجه 2 بر صفر شد، حملات ما بیشتر شد و آنها هم ضد حملات خطرناکی ترتیب دادند. خب مسلماً گروهی که در آن دو تا از تیم های نیمه نهایی جام جهانی حضور داشته باشند آسان نیست. با این حال صعود ما هنوز دست خودمان است. در بازی بعدی مان مقابل کرواسی باید برای کسب پیروزی به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: هر مربی شیوه کاری خودش را دارد. بین دو نیمه به بازیکنانم چه گفتم؟ در شرایط عادی من باید آنها را می کشتم اما من رفتار من با آنها فوق العاده بود، تشویق شان کردم و هیچ تغییری در تیم به وجود نیاوردم.

باخت اسپانیا در سویا اولین باخت خانگی این تیم در یک بازی رسمی بعد از 15 سال بود اما انریکه از تیمش برای جبران این نتیجه حمایت کرد.

انریکه ادامه داد: من به بازیکنان گفتم که تیم های ملی بزرگ با قرار دریافت در سختی ها و زیر فشار ساخته می شوند. ما در نیمه دوم روی انگلیسی ها فشار آوردیم. جای تأسف است که ما زودتر از این ها گل دوم را نزدیم چون من مطمئنم که طرفداران دوست داشتند ما گل سوم را هم بزنیم. در نیمه دوم ما فشار بیشتری به حریف آوردیم و آنها را به محوطه جریمه خودشان برگرداندیم. ما موقعیت های زیادی برای برگرداندن نتیجه داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 72

به "فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: باید بازیکنانم را می کُشتم اما تشویق شان کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: باید بازیکنانم را می کُشتم اما تشویق شان کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید