قتل راننده پشت فرمان خودرو

به گزارش تاورنا، تحقیقات جنایی برای دستگیری مردان ناشناسی که راننده خودروی پژو را پشت فرمان خودرواش به قتل رسانده بودند شروع شد.

قتل راننده پشت فرمان خودرو

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران، ساعت 14 و 30 دقیقه چهارشنبه 20 اسفند، قتل مرد جوانی داخل خودرواش در حوالی میدان آرژانتین به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد.به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد جوان پشت فرمان خودرو پژواش روبرو شدند.

در تحقیقات تعیین شد مقتول قبلاً راننده خودروی اینترنتی بوده اما از یکسال قبل شغل دیگری را انتخاب نموده است. او روز حادثه به دنبال همسرش که منشی شرکتی در همان حوالی بوده، رفته است. زمانی که همسرش شرکت را ترک می نماید و به مقابل خودروی شوهرش می رسد با جسد او روبرو می گردد .

در ادامه آنالیز ها، تیم جنایی به سراغ دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت پرداخته و در بازبینی دوربین ها تصاویری از صحنه قتل به دست آوردند . تصاویر نشان می داد دو مرد ناشناس سوار بر موتورسیکلت ساعتی قبل به سوی پژوی مقتول رفته و پس از باز کردن در خودرو با چاقو او را به قتل می رسانند.

همسر مقتول نیز در تحقیقات گفت: قرار بود با همسرم به بازار و بعد از آن به مطب دکتر برویم. شوهرم زنگ زد و گفت در نزدیکی محل کارم است و من هم شرکت را ترک کردم اما با جسد خونین او روبرو شدم.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای دستگیری موتورسواران ناشناس ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1523

به "قتل راننده پشت فرمان خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل راننده پشت فرمان خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید