قتل زن ایرانی در کانادا

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: یک زن مهندس ایرانی، از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس نفت و انرژی که در کانادا در یک پمپ بنزین مشغول کار بود، در جریان حمله دو جوان دزد به قتل رسید.

قتل زن ایرانی در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه رسانه ها خبرنگاران، یک زن مهندس ایرانی، از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف که در کانادا در یک پمپ بنزین مشغول کار بود، در جریان حمله دو جوان دزد به قتل رسید.مریم رشیدی 35 ساله از فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی (کارشناس نفت) با همسر و پسر 6 ساله اش در شهر کلگری کانادا زندگی می کرد.مریم زمانی پس از فارغ التحصیل شدن در رشته مهندسی شیمی و کسب تخصص در امور نفت و گاز با همسر و فرزندش به کانادا سفر کرد. احمد شاملو - همسر مریم - نیز به عنوان مهندس نفت و گاز از دانشگاه تبریز فارغ التحصیل شده بود. مریم قبل از مهاجرت در پتروشیمی بندر امام کار می کرد.

سال گذشته زن و شوهر با سفر به کانادا با توجه به مهارت و تخصص شان در رشته مهندسی شیمی سرمایه گذاری کردند و همزمان مریم رشیدی برای گذران زندگی به ناچار در کلگری کانادا در یک پمپ بنزین به عنوان فروشنده بنزین به رانندگان مشغول کار شد تا اینکه یکشنبه هفته گذشته با حادثه مرگباری روبرو شد.احمد شاملو، همسر مریم می گوید: روز حادثه در یک تماس تلفنی به من خبر دادند که مریم در حمله دزدان بشدت مضروب شده و حالش وخیم است. به بیمارستان رفتم و به من گزارش دادند که چهار رگ اصلی خون رسان به مغزش آسیب دیده و در کما وخیم است.

از قراری که شنیدم 2 تن از دزدان جوان اتومبیل پس از سرقت یک خودرو فرار می نمایند و برای ادامه فرار به پمپ بنزین می روند تا بنزین بزنند که همسرم باک بنزین اتومبیل شان را پر می نماید و وقتی می بیند دزدان بدون دادن پول بنزین در حال فرار هستند خودش را جلوی اتومبیل شان قرار می دهد اما دزدان بسرعت راه می افتند که همسرم به روی کاپوت ماشین و سپس به روی زمین پرتاب می گردد، ولی دزدان با زیردریافت مریم پیروز به فرار می شوند.

به گزارش پلیس کانادا مریم به بیمارستان انتقال می یابد و خاتمه روز سه شنبه گذشته در حال کما جان می سپارد.پلیس اعلام نموده که دزدان بین 20 تا 25 سال داشتند که با یک وانت مسروقه به پمپ بنزین رفته و پس از دریافت بنزین و زیر دریافت مریم رشیدی فرار نموده اند.

دیروز گزارش رسید که پلیس یکی از دزدان به نام کودی میچل 20 ساله را دستگیر نموده است و جست وجو برای دستگیری همدست او ادامه دارد.

پلیس می گوید در بازبینی فیلم دوربین های مداربسته پمپ بنزین پیروز به شناسایی هر دو دزد شده است. آنان در بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 310

به "قتل زن ایرانی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل زن ایرانی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید