قدردانی شیخ حسین انصاریان از رسانه ملی

به گزارش تاورنا، خبرگزاری خبرنگاران- استاد شیخ حسین انصاریان از رسانه ملی برای پوشش مناسب لیالی قدر تقدیر کرد و این اقدام را گامی در جهت ترویج توبه، بازگشت به خدا و اصلاح مال دانست.

قدردانی شیخ حسین انصاریان از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، استاد شیخ حسین انصاریان درباره نحوه پوشش لیالی قدر در رسانه ملی در قالب ویدیویی اضافه نمود: من از صدا و سیما تشکر می کنم و از خدا خیر جهان و آخرت را برای دست اندر کاران آن رسانه می خواهم، چون اگر این مراسم احیا پخش نمی شد همه مردم ایران و شیعیان خارج از کشور دسترسی به احیا نداشتند.

وی ادامه داد: مهم تر از احیا پخش این سه شب است که خود صدا و سیما هم به من گفته است بنا بر بازخورد ها، آثار خیلی خوب تربیتی توبه، بازگشت به خدا اصلاح مال داشته است.

وی اضافه نمود: پارسال هم که نخستین سال شیوع کرونا بود خیلی ها در شهرستان ها گفتند، چه خوب شد سال جاری احیا گرفتید به دلیل اینکه هیأت ها و مسجد ها تعطیل بودند و ما به علت کرونا در خانه نشستیم و مراسم را به وسیله تلویزیون دنبال کردیم.

شیخ حسین انصاریان گفت: پارسال در نظر سنجی ها بیش از 40 میلیون نفر پای احیای تلویزیون نشستند و بچه های صدا و سیما بدانند کارشان بسیار ارزش دارد، خدا به خانواده هایشان خیر جهان و آخرت دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1636

به "قدردانی شیخ حسین انصاریان از رسانه ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی شیخ حسین انصاریان از رسانه ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید